Hep, Er der andre der har undret sig over, at the Usual Suspects nu står som (1994) på IMDb? Den har alle år stået som (1995)?
Jeg har tidligere oplevet spøjse rettelser på IMDb. Kristen Wiig blev rettet til Kirsten Wiig, men blev så rettet tilbage til det rigtige Kristen Wiig.
Nogen der har en forklaring?
P.S. Jeg er ikke stiv.
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
#4 Anmelderne gav sgu da "The Usual Admins" topkarakter: "Hvilken symfoni af en film! Et magnum opus i klipning og kameraarbejde, en tour de force i fortællekunst. Man kan kun have ærefrygt for disse filmkunstnere. Biografgængere, bøj jer i støvet!". Citat Filmz.dk.
EDIT: der er allerede et indlæg, der dog ikke givet noget konklussivt svar. Men de skriver at den først blev vist i en test-screening på en italiensk filmfestival i 1994, så det kan være det er derfor. Link til tråden
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
#1 chuck 16 år siden
Er der andre der har undret sig over, at the Usual Suspects nu står som (1994) på IMDb?
Den har alle år stået som (1995)?
Jeg har tidligere oplevet spøjse rettelser på IMDb. Kristen Wiig blev rettet til Kirsten Wiig, men blev så rettet tilbage til det rigtige Kristen Wiig.
Nogen der har en forklaring?
P.S. Jeg er ikke stiv.
#2 chandler75 16 år siden
#3 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4 chuck 16 år siden
#5 Michael Andersen 16 år siden
#6 Bony 16 år siden
#7 Steffan Rasmussen 16 år siden
The Usual Suspects Message Board
EDIT: der er allerede et indlæg, der dog ikke givet noget konklussivt svar. Men de skriver at den først blev vist i en test-screening på en italiensk filmfestival i 1994, så det kan være det er derfor.
Link til tråden
#8 Slettet Bruger [1520170252] 16 år siden
#9 chuck 16 år siden