Gravatar

#11 filmz-vassago 19 år siden

Det er jo stadig i betafasen, så der er endnu ikke ligeså mange klip som f.eks Youtube, men det ser meget lovende ud. Fin brugerflade, nemt og overskueligt (indtil videre). Kvaliteten af klips osv kommer til at afhænge af udbydere og båndbredde.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#12 davenport 19 år siden

Jeg har jo en drøm om at kunne se amerikansk tv. Fx. wrestling og nye simpsons osv.
Jeg havde indtryk af, at det var meningen med det her.
Håber og tror på at nettet udvikler sig i den retning, så man selv sammensætter sin tv-pakke.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#13 filmz-vassago 19 år siden

Det er allerede muligt at se amerikansk TV. Jeg ved ikke lige om det var meningen med Joost at give hele verden adgang til Simpson og wrestling :) - ej, på sigt tror jeg at det bliver muligt, og Joost bliver forhåbentligt et af de programmer/tiltag der baner vejen. Den helt store forhindring er jo pt økonomien i det. Ingen vil forære noget væk der har en værdi, og som de har brugt mange penge på - uden at få noget igen.

Men jeg glæder mig også til den dag, hvor man på en hjemmeside kan vinkle de kanaler af som man gider at have, eller hvor man kan købe f.eks 3 timer HBO eller whatever.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock

Skriv ny kommentar: