Jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan programmet fungerer.
Er det bygget op som ppv? Er det direkte streaming af kanaler istedet? I såfald hvilke kanaler er indgået aftaler med/mulighed for? Hvordan/hvorledes mht til betaling/abonnement?
Jamen så ellers et indtryk af hvordan det ser ud - kunne naturligvis godt tænke mig at se det ved eget syn også ;-)
Havde lige glemt det her :) Men jeg ved ikke lige hvad ppv er, forklar ? Der er ikke streaming af kanaler pt, sagt på den måde at det virker her i beta fasen, mest af alt som youtube, der er en masse videoklip fra TV af, hvor det så er sorteret i nogen bestemte grupper. Så ingen rigtige tvkanaler endnu. derfor kender jeg heller ikke noget til abb og betaling endnu ;) Det ser faktisk ok ud, tror det kan gøre mest nytte på et mediacenter.
Jeg har ingen invites, der er faktisk ås vidt jeg ved, ikke nogen overhovedet pt.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
#8 Men jeg vil sige at kvaliteten overstiger streamtv, og også alt hvad du har set på youtube. Jeg kan jo sende dig en invite, når jeg engang får nogen invites
#9 mængden af indhold er langt under en promille af, hvad der er på youtube, tilgengæld er kvaliteten væsentlig bedre.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
#1 filmz-vassago 18 år siden
#2 davenport 18 år siden
Men hvis der ikke er en tester her, er der nok på newz.dk?
#3 filmz-vassago 18 år siden
#4 filmz-grev_michal 18 år siden
#5 filmz-herskegut 18 år siden
Men først efter frokosten ;)
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#6 filmz-grev_michal 18 år siden
Er det bygget op som ppv?
Er det direkte streaming af kanaler istedet?
I såfald hvilke kanaler er indgået aftaler med/mulighed for?
Hvordan/hvorledes mht til betaling/abonnement?
Jamen så ellers et indtryk af hvordan det ser ud - kunne naturligvis godt tænke mig at se det ved eget syn også ;-)
#7 filmz-herskegut 18 år siden
Men jeg ved ikke lige hvad ppv er, forklar ?
Der er ikke streaming af kanaler pt, sagt på den måde at det virker her i beta fasen, mest af alt som youtube, der er en masse videoklip fra TV af, hvor det så er sorteret i nogen bestemte grupper. Så ingen rigtige tvkanaler endnu.
derfor kender jeg heller ikke noget til abb og betaling endnu ;)
Det ser faktisk ok ud, tror det kan gøre mest nytte på et mediacenter.
Jeg har ingen invites, der er faktisk ås vidt jeg ved, ikke nogen overhovedet pt.
#8 filmz-grev_michal 18 år siden
øvda det var da ærgeligt ;-) , håber at projekted kan noget mere end youtube og byder på noget mere interessant, nu må vi se.
#9 DarkLight 18 år siden
#10 filmz-herskegut 18 år siden
Men jeg vil sige at kvaliteten overstiger streamtv, og også alt hvad du har set på youtube.
Jeg kan jo sende dig en invite, når jeg engang får nogen invites
mængden af indhold er langt under en promille af, hvad der er på youtube, tilgengæld er kvaliteten væsentlig bedre.