#11, nej det er trist de ikke gør det, for man bliver jo helt opstemt når de fx. en sjælden gang imellem spiller "Raiders March" eller "Godfather Walz". :(
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Jeg kan leve med mainstreammusik, hvis man i det mindste gider at variere det lidt, så man ikke spiller de samme 20-30 hits dag ud og dag ind.. men det er præcis hvad Voice og andre kanaler i den dur gør.
Hvis de så lige kunne få spærret de 35-40 årige studieværter inde, som stadig opfører sig som om de er 18 og iøvrigt råber hele dagen og så skære den skamløse gang reklame for sig selv væk, så ville Voice måske være en helt ok kanal at lytte på.
Helt seriøst, kan jeg ikke lytte til Voice mere end en time, uden at få en voldsom hovedpine.
Jeg hører heldigvis aldrig radio, men jeg kunne ikke undgå at køre min datters barnevogn lige forbi et AFHUGGET HOVEDE på forsiden af Xtra-lorte-bladet, tak til EB fordi i er nogle perverse SVIN, jeg syns i hvert fald ikke at mine børn skal vokse op med et 'naturligt' forhold til afhuggede hoveder..... :(
Jeg hører ALDRIG NOGENSINDE radio. Jeg gider ikke høre en eller anden præmenstruel kælling eller overgearet stodder sidde og skrige 'tis-prut-bæ' hele dagen. Det kan jeg godt selv finde ud af at råbe sammen med mine venner, når jeg synes det er tiltrængt. Derudover foretrækker jeg SELV at vælge min musik. Jeg har ikke ejet en radio/tuner i 15 år.
Hvis jeg SKULLE høre radio, så ville jeg høre et debatprogram el. lign. på P1 eller P2, eller evt. et klassisk musikprogram. Der er ingen idiotiske speakere på coke.
#15 Det sjove er, at BT havde det samme billed på forsiden, selv om deres nye koncept er, at BT skal være en avis man skal kunne have liggende fremme selv om der er børn tilstede.
Det med EB og BT kan jeg ikke give jer ret i. De havde ikke nogen anelse om hvem manden var og uden folkets hjælp ville alle spor efter forbrydelsen hurtigt forsvinde. Hvis billedet havde været inde i avisen ville langt færre have set billede og måske var mandens identitet ikke blevet fastslået. Mener desuden ikke at hans var blevet halshugget.
#11 filmz-sanjo 21 år siden
#12 filt 21 år siden
#13 filmz-sanjo 21 år siden
#14 filmz-Kadann 21 år siden
Hvis de så lige kunne få spærret de 35-40 årige studieværter inde, som stadig opfører sig som om de er 18 og iøvrigt råber hele dagen og så skære den skamløse gang reklame for sig selv væk, så ville Voice måske være en helt ok kanal at lytte på.
Helt seriøst, kan jeg ikke lytte til Voice mere end en time, uden at få en voldsom hovedpine.
#15 filmz-cluas 20 år siden
#16 20 år siden
Hvis jeg SKULLE høre radio, så ville jeg høre et debatprogram el. lign. på P1 eller P2, eller evt. et klassisk musikprogram. Der er ingen idiotiske speakere på coke.
Jeg hører nu mest rap.
#17 danschier.dk 20 år siden
#18 nakalay 20 år siden
#19 lassep 20 år siden
#20 Popeye 20 år siden