Gravatar

#1 Nicki52 15 år siden

Var der overhovedet nogen der syntes "Pink Floyd The Wall" var god. Vores lærer prøvede at vise os den i klassen. Vi tie stille i den første time og vi alle syntes det var kedeligt, undtagen én. Der var kun i klassen der fandt den spændende. Så begyndte vi at snakke hist og her. Det føltes faktisk som man sad og så en film som aldrig vil slutte. Jeg var helt vild sløv da jeg gik hjem.
Håber der er nogen der deler min mening. Ellers er det bare mig som er kræsen overfor "kunst".
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#2 colocho 15 år siden

Tsk tsk tsk... Ungdommen nutildags..

Savner ord.
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Gravatar

#3 Nicki52 15 år siden

colocho (2) skrev:
Tsk tsk tsk... Ungdommen nutildags..

Savner ord.

SYntes du den var god eller dårlig?
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#4 colocho 15 år siden

I mine øjne, så er det et mesterværk, intet mindre.. Musikken og billederne går perfekt i spænd, og suger mig ind i en verden af skønhed og lidelse, som jeg aldrig har oplevet siden :-)
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Gravatar

#5 davenport 15 år siden

Du skal ind i Pink Floyds univers. Giv det en chance, og se den igen, og se også koncerten fra Berlin. Hør desuden Dark Side of the Moon og den helt fantastiske Wish You Were Here.
Da jeg var på din alder fangede det mig helt vildt. Jeg fandt dobbeltalbummet i mine forældres samling af LPer (noget der var før de dér CDer, en slags plasticplade)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#6 filmz-Bruce 15 år siden

Har aldrig set filmen The Wall. Jeg har aldrig været den store Pinkie fan. Jeg sætter STOR pris på deres arrangementer og deres perfektionisme og der er et par numre, jeg godt kan lide. At høre Dark Side of the Moon i 5.1 på SACD det er sgu ikke så dumt.

Jeg mener en gut som Bowie indimellem rammer deres univers, men han er mere fængende og mere min stil.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#7 lagoni 15 år siden

Jeg havde aldrig hørt andet af Pink Floyd end det der tilfældigvis blev spillet i radioen og jeg elskede filmen alligevel. Den har en fantastisk stil og efterlader virkelig et indtryk - at jeg så ikke kan huske den ordentligt i dag, tilskriver jeg min generelle dårlige hukommelse. Jeg tror jeg var på ca Nicki52s alder da jeg så den og kan huske ikke alle var lige glade for den, tror den deler især teenagere (mmm, stereotype opfattelser er dejlige).
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.

Skriv ny kommentar: