Jeg har lige set traileren, og der var en ting, der slog mig. Carlsberg har åbenbart indset reklameværdien i produktplacering efter Spider-man og har gravet dybt i lommerne igen. 02:12 minutter inde i traileren ser man Jimmy og Oz sidde på en bar med en pyramide af, hvad der ser ud som tequilaglas på bordet, og foran Jimmy står en ølflaske af mærket Carlsberg. 02:14 ser man, at der også står en ølflaske foran Oz. 02:15 ser man hele bordet. Her kan man se begge flasker og ved siden af førnævnte pyramide af tequilaglas står en skål med påskriften Carlsberg indeholdende skiver af lime.
Nu må I ikke tro, at jeg ikke har andet at lave end at kigge efter tilfælde af produktplacering, men jeg synes lige, jeg måtte nævne det, når det nu er så tydeligt som i dette tilfælde.
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
#1 MikkelHJ 22 år siden
02:12 minutter inde i traileren ser man Jimmy og Oz sidde på en bar med en pyramide af, hvad der ser ud som tequilaglas på bordet, og foran Jimmy står en ølflaske af mærket Carlsberg.
02:14 ser man, at der også står en ølflaske foran Oz.
02:15 ser man hele bordet. Her kan man se begge flasker og ved siden af førnævnte pyramide af tequilaglas står en skål med påskriften Carlsberg indeholdende skiver af lime.
Nu må I ikke tro, at jeg ikke har andet at lave end at kigge efter tilfælde af produktplacering, men jeg synes lige, jeg måtte nævne det, når det nu er så tydeligt som i dette tilfælde.
#2 dyg 22 år siden
#3 filmz-Wacker 22 år siden
http://www.samarit.dk
#4 azathoth 22 år siden
#5 MadMartigan 22 år siden
#6 chandler75 22 år siden
#7 MadMartigan 22 år siden