Dang! Fik 21 point i sidste runde og kan se, at jeg gik glip af et par point ved at undlade et lille "the" eller skrive "3" i stedet for "III". Så kan man lære at tjekke titlerne efter på IMDB. :-)
Har 13 i den nye og er ikke sikker på, at jeg kan komme videre.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Dang! Fik 21 point i sidste runde og kan se, at jeg gik glip af et par point ved at undlade et lille "the" eller skrive "3" i stedet for "III". Så kan man lære at tjekke titlerne efter på IMDB. :-)
Samme her. 3-4 stykker gik jeg glip af :)
"And to what do I owe this dubious pleasure?" - Evil Ed Thompson
Det er utroligt, at folk ikke kan lade være med at lave søgning på billederne, i stedet for bare at gætte på dem de kender. Billede #10 er der lavet søgning på, hvis man kigger i de forkerte svar. Der er et af de forkerte svar titlen på den bog, hvor billedet har været brugt på forsiden.
De Gnavne Filmnørder www.dgfn.dk / TheHorrorQuiz www.thehorrorquiz.com
I det hele taget er det meget tilfældigt, hvad jeg kan genkende af nyere scream queens. Ligesom det er ret tilfældigt, hvad jeg får set af nyere skrækfilm. Jeg bruger nok for meget af min tid med at opsøge de gamle. :-)
Hvis andre er igang, så søger jeg hjælp til 6, 12, 22, 23, 29, 30. :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#131 Thomsen 12 år siden
#132 BabyJaneFirefly 12 år siden
Samme her. 3-4 stykker gik jeg glip af :)
#133 Tenebrae 12 år siden
Filmene er lidt mere i den obskure ende end i Herrguths horrorsequel-runde, men de er ikke ukendte. Der er også mange hints på billederne.
#134 Tenebrae 12 år siden
http://www.thehorrorquiz.com/
#135 Tenebrae 12 år siden
December-runden står jeg for: det er en Scream Queen special.
#136 ImpulzE 12 år siden
#137 Tenebrae 11 år siden
www.thehorrorquiz.com
#138 Thomsen 11 år siden
#139 Tenebrae 11 år siden
#140 Thomsen 11 år siden
Jeg har ikke en anelse om, hvem nummer 10 er.
I det hele taget er det meget tilfældigt, hvad jeg kan genkende af nyere scream queens. Ligesom det er ret tilfældigt, hvad jeg får set af nyere skrækfilm. Jeg bruger nok for meget af min tid med at opsøge de gamle. :-)
Hvis andre er igang, så søger jeg hjælp til 6, 12, 22, 23, 29, 30. :-)