Gravatar

#141 Thomsen 11 år siden

Nå, så gættede jeg alligevel nummer 10 - takket være en blog om et bestemt selskab. ;-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#142 Highland Park 11 år siden

#139: Det plejer da ellers at være tilladt at lede efter svar på nettet - uden brug af billedsøgningssoftware naturligvis.

Det er ikke mig, der har skrevet bogtitlen, men vedkommende kan jo sagtens have ledt efter svaret via en almindelig søgning.

Hyggelig men svær quiz. :)

#141: Nr. 29: Før den alternative skønhedsbehandling.

De andre du nævner, har jeg heller ikke gættet endnu.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#143 zombieman 11 år siden

Nr. 22 Kunne du nok bedst kende hvis hun var omringet af vingede bæster
Lick my plate you dog dick
Gravatar

#144 Thomsen 11 år siden

#142 - Haha, tak. Selvfølgelig! Jeg tænkte jo nok, jeg kendte ansigtet.

Det mest fjollede er, at jeg havde siddet tidligere og tænkt, at hun da burde have været med i quizzen. :-)

EDIT: ... og præcis det samme med #22. Det er jo ved at være helt pinligt! :-)

Det er nogle gode billeder, der er fundet. #16 snød mig også i lang tid, indtil jeg fokuserede på øjnene.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#145 Åkepool 11 år siden

Det kan godt være jeg spørger dumt, men skal man gætte personer og ikke film denne gang? Jeg har lige scannet de første 7 billeder og det er da ikke billeder fra film de fleste, men sådan lidt opstillede modelbilleder?
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#146 Åkepool 11 år siden

Okay, det var så skuespillerinder og ikke film.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#147 Thomsen 11 år siden

Yes. Den faldt jeg også i. Fik fyret en masse filmtitler af ved nummer 1, før det gik op for mig. :-)
Gravatar

#148 BabyJaneFirefly 11 år siden

Thomsen (140) skrev:
Hvis andre er igang, så søger jeg hjælp til 6, 12, 22, 23, 29, 30. :-)

12: Hun spillede hovedrollen i en film der er blevet lavet mange versioner af, for ikke at nævne succesfulde musicals. Dario Argento har blandt andet lavet en udgave i 2002.

23: Australsk skuespillerinde der blandt andet spillede hovedrollen i en remake af en gyserklassiker hvor hun spillede overfor Blake Lively's mand og den nye "Carrie" spillede hendes datter.

Håber det hjælper :)
"And to what do I owe this dubious pleasure?" - Evil Ed Thompson
Gravatar

#149 Thomsen 11 år siden

#148 - Super! Tusind tak! :-) Sig til, hvis jeg kan hjælpe med nogen.

Det viste sig selvfølgelig, at jeg allerede havde ramt den rigtige i nummer 12. Jeg havde bare stavet navnet forkert med et p, hvor der er et b. Tror da pokker, at jeg ikke kunne gætte det. :-)
Gravatar

#150 Highland Park 11 år siden

Thomsen (144) skrev:
Det er jo ved at være helt pinligt! :-)
He, jeg kender følelsen. :)
I forrige quiz var jeg 99,9 procent sikker på, at Oliver Reed var Stacy Keach.
I denne quiz har jeg ærgret mig gevaldigt over, at nr. 23 ikke accepterede
Rose McGowan
som svar. Jeg ved, at der er en skuespillerinde der ligner hende lidt men kunne ikke huske hvem. Så stor tak til BabyJaneFirefly for hjælpen. Du har knageme styr på skidtet. :)

Thomsen (144) skrev:
... indtil jeg fokuserede på øjnene.
Ja det kræver lidt øvelse. :P
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: