Gravatar

#41 Tenebrae 12 år siden

Månedens sværeste billede:

(bemærk: nøgenhed...) Uha-uha ;-)

http://thehorrorquiz.com/quizimg/4/16.jpg


***************************************


Månedens letteste billede:

(bemærk: smart hår...) Uha-uha ;-)

http://thehorrorquiz.com/quizimg/4/9.jpg
De Gnavne Filmnørder www.dgfn.dk / TheHorrorQuiz www.thehorrorquiz.com
Gravatar

#42 Tenebrae 12 år siden

Så er der cirka en uge tilbage af april-runden.
De Gnavne Filmnørder www.dgfn.dk / TheHorrorQuiz www.thehorrorquiz.com
Gravatar

#43 Tenebrae 11 år siden

April-runden er slut.

På forsiden af http://thehorrorquiz.com/ kan der læses om vinderen af denne måneds quiz og hvem der er skaber af næste måneds quiz.

Alle de korrekte svar i april-runden kan ses under "Archive" på siden.
De Gnavne Filmnørder www.dgfn.dk / TheHorrorQuiz www.thehorrorquiz.com
Gravatar

#44 Tenebrae 11 år siden

Der er cirka 14 dage tilbage af maj-runden.

Kom og gæt med :-)
De Gnavne Filmnørder www.dgfn.dk / TheHorrorQuiz www.thehorrorquiz.com
Gravatar

#45 Åkepool 11 år siden

Tenebrae (44) skrev:
Kom og gæt med :-)


Det har jeg så lige valgt at gøre. Men der må da være en fejl, for jeg er 99% sikker på hvad billede 2 er, men det vil den sgu ikke acceptere.
Og jeg er vist ikke alene om den mening, da den er gættet af 5 og har 335 fejlgæt?
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#46 Åkepool 11 år siden

Har lige været hele quizzen igennem og der er da (ihvertfald hos mig) problemer med flere af billederne, hvor der mangler mere end halvdelen af nogle billeder og ved nogle billeder er der kun 10-15% synligt. Ved ikke om det er det samme hos andre?

Og så er den vildt svær denne gang. Det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg ikke er jordens skarpeste til horrorfilm, men mit snit ligger normalt lidt højere end denne gang, men det er muligt at alle de "nemme" er dem hvor man (jeg) ikke kan se hele billedet?
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#47 Tenebrae 11 år siden

Jeg ved ikke lige, hvad der sker med de billeder, hvor du ikke kan se dem eller hvor der mangler nogen af dem. Jeg har lige kigget dem igennem og jeg kan ikke se fejl på nogen af dem. Hvilke billeder drejer det sig om?

Og hvad angår billede nr. 2: jeg ved godt hvilken film du mener det er, men det er lidt en snyder. Der er altså ikke nogen fejl ved det billede hvad angår gættene.

Jeg har bedt Morten Sieker om at kigge nærmere på quizzen og hvad der kan være galt med de manglende billeder.
De Gnavne Filmnørder www.dgfn.dk / TheHorrorQuiz www.thehorrorquiz.com
Gravatar

#48 sieker 11 år siden

Åkepool (46) skrev:
Har lige været hele quizzen igennem og der er da (ihvertfald hos mig) problemer med flere af billederne, hvor der mangler mere end halvdelen af nogle billeder og ved nogle billeder er der kun 10-15% synligt. Ved ikke om det er det samme hos andre?

Og så er den vildt svær denne gang. Det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg ikke er jordens skarpeste til horrorfilm, men mit snit ligger normalt lidt højere end denne gang, men det er muligt at alle de "nemme" er dem hvor man (jeg) ikke kan se hele billedet?

Hej hej
Det lyder da ikke godt. Det er dog ikke noget jeg har oplevet før, så jeg kunne godt tænke mig at høre om det er sådan hele tiden eller om det kun er nogle gange. (For så kunne det jo være en langsom forbindelse fra enten min webhost, eller din internetudbyder, som gjorde at billederne ikke blev hentet ned.)
Hvis det er konsistent må du meget gerne enten skrive herinde eller sende mig en besked med hvilket OS og hvilken browser du bruger, så vil jeg se om jeg kan få det genskabt.

Takker
morten
Gravatar

#49 ImpulzE 11 år siden

Så er der kun fem dage og par timer tilbage af maj-runden :)
"You shoot me in a dream, you'd better wake up and apologize"
Gravatar

#50 ImpulzE 11 år siden

Ca. 27 timer tilbage!
"You shoot me in a dream, you'd better wake up and apologize"

Skriv ny kommentar: