Gravatar

#31 rammy 12 år siden

Det kan være der dukker nogle flere rigtige svar op i løbet af måneden :)
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#32 Nicki52 12 år siden

#31
Ja, man må i tænkeboks. Det kan også være man heldig at vælte over en eller to i fjernsynet.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#33 Spanner 12 år siden

Der er ikke mange af dem, jeg har gættet, der bliver vist i fjernsynet særlig ofte :)
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#34 Åkepool 12 år siden

Tror sgu jeg har 3 rigtige denne gang, så jeg holder snittet.

Men jeg lægger nu heller ikke så meget energi i det, som dengang Christians filmquiz kørte, hvor Google, Imdb m.m. blev taget i brug. Er alt for smadret for tiden.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#35 Kruse 12 år siden

Jeg plejer også kun lige gå igennem billederne en gang eller to, og gætte på dem jeg har en idé om. Hvis der dog er oplagte detaljer at google gør jeg det, men det er ikke noget jeg bruger meget tid på. Derfor plejer jeg også kun at få omkring de 5 rigtige per quiz, men det er nu ganske sjovt alligevel :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#36 rammy 12 år siden

Ok, det kræver (heldigvis) en lidt større indsats hvis man vil være med i toppen :)
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#37 Kruse 12 år siden

Jeg overlader den større indsats til dem med mere lidenskab for genren :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#38 Nicki52 12 år siden

Har lige gættet nr. 6 ved hjælp af google. Jesus Christ, den kunne jeg ikke. Der er ikke så mange spor på billederne. Det er svært.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#39 Tenebrae 12 år siden

Så er der en ny runde online på http://www.thehorrorquiz.com

Jeg overvejede at lave den udelukkende med romantiske komedier med bl.a. Jennifer Aniston, Sandra Bullock og Jennifer Lopez, men det ville næsten have været for horribelt, så jeg holdt mig til den gode gamle og hyggelige horror-genre.

God fornøjelse!
De Gnavne Filmnørder www.dgfn.dk / TheHorrorQuiz www.thehorrorquiz.com
Gravatar

#40 Tenebrae 12 år siden

I øvrigt: der er jo en præmie denne gang.

Prizes

Starting with the April 2012 quiz, The Winner of the quiz, which in our terms is the first person to get all 40 questions correct, will win a 6.66£ gift voucher for Amazon.co.uk
By the end of the month, if no one has guessed all 40 questions, a random participant with more than five correct guesses will win the voucher. So even though you are not a hardcore gorehound, there is still a chance to win :)
Be sure to fill in your email address on your profile page, so I can get in touch with you.
We believe in fair play, which means that if I find out that you have used unfair means, such as guess automation, you will be disqualified from the draw.
De Gnavne Filmnørder www.dgfn.dk / TheHorrorQuiz www.thehorrorquiz.com

Skriv ny kommentar: