Kontakt til Banneradministrationen ville nok være en god ide.
Og jeg synes heller ikke det er fair, at afskrive sig hele ansvaret og sige, at i ikke har indflydelse på hvad der bliver vist. Det er trosalt jeres site og i har valgt, at bruge deres service. I burde, i det hele taget, overveje om i ville gøre brug af deres service, når de tydeligvis ikke er særligt kritiske omkring hvilke reklamer de viser.
--------------------------------------- 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7... Oswald was a fag!
Vi afskriver os jo netop ikke ansvaret når jeg siger at vi vil tage kontakt til Banneradministration.
Men der har ikke tidligere været problemer med bannere derfra. Og vi kan ikke sidde og nærtjekke hver eneste ny kampagne - der er et site der skal køres og der er en grund til at vi har udliciteret bannerdriften. Men når vi nu bliver gjort opmærksomme på at der muligvis er et problem tager vi naturligvis affære.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
#11 filmz-XENTiNEL 19 år siden
Kontakt til Banneradministrationen ville nok være en god ide.
Og jeg synes heller ikke det er fair, at afskrive sig hele ansvaret og sige, at i ikke har indflydelse på hvad der bliver vist. Det er trosalt jeres site og i har valgt, at bruge deres service. I burde, i det hele taget, overveje om i ville gøre brug af deres service, når de tydeligvis ikke er særligt kritiske omkring hvilke reklamer de viser.
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7... Oswald was a fag!
#12 chandler75 19 år siden
Men der har ikke tidligere været problemer med bannere derfra. Og vi kan ikke sidde og nærtjekke hver eneste ny kampagne - der er et site der skal køres og der er en grund til at vi har udliciteret bannerdriften. Men når vi nu bliver gjort opmærksomme på at der muligvis er et problem tager vi naturligvis affære.
#13 filmz-XENTiNEL 19 år siden
#14 filmz-XENTiNEL 19 år siden
#15 chandler75 19 år siden
#16 filmz-CZi 19 år siden
(ok, det er DYBT ironisk)
#17 filmz-XENTiNEL 19 år siden
#18 davenport 19 år siden
#19 Outbound Sith 19 år siden
Fox Mulder
#20 filmz-XENTiNEL 19 år siden