Hvor smart synes filmz.dk selv det er, at reklamere (øverste banner på siden) for et stof (Thema Power), som er ulovligt i DK og tilmed meget farligt at indtage?
--------------------------------------- 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7... Oswald was a fag!
Det betyder da ikken at de ikke har noget ansvar for hvad der bliver vist af bannere... Det kunne være den service burde overvejes en ekstra gang, når den viser bannere som reklamere for ulovlige og farlige produkter!
--------------------------------------- 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7... Oswald was a fag!
Jeg vil gætte på at ingen fra filmz-crewet er klar over at produktet er farligt og ulovligt og det er jo svært at reagere overfor noget man ikke ved noget om. :)
Men, hvis det er tilfældet og du evt. kunne smide lidt flere oplysninger omkring produktet, så er jeg da sikker på at de kan bede om at få udeladt reklame fra den butik der forhandler det.
#1 filmz-XENTiNEL 19 år siden
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7... Oswald was a fag!
#2 Patriarch 19 år siden
#3 filmz-XENTiNEL 19 år siden
#4 filmz-Kadann 19 år siden
Men, hvis det er tilfældet og du evt. kunne smide lidt flere oplysninger omkring produktet, så er jeg da sikker på at de kan bede om at få udeladt reklame fra den butik der forhandler det.
#5 filmz-XENTiNEL 19 år siden
Der har også været noget på tv2 om den ulovlige handel af det, mener det var i operation x.
#6 Patriarch 19 år siden
Det betyder at der ikke er grund til at overfuse dem.
#7 filmz-XENTiNEL 19 år siden
#8 dyg 19 år siden
#9 filmz-XENTiNEL 19 år siden
#10 chandler75 19 år siden
Men hvis der er tale om et ulovligt middel vil vi tage kontakt til Banneradministration og gøre dem opmærksomme på problemet.