Ja, som topic nok antyder er jeg i Munchen p.t (Ikke at det skal holde mig fra filmz.dk :) Men jeg sidder og taenker, er der nogle spaendende ting at se hernede? Eller nogle interessante butikker :) Jeg saa en butik der hed DVD passagen, da jeg ankom igaar aftes(nat) Saa vil derover og kigge naar jeg har fri. Har i ellers nogle gode forslag til ting, man burde se, nu man er hernede.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Hahaha :) #6, saa laenge jeg har omkring 200kr til aftensmad i gennemsnit, kan jeg godt nojes med noget billigt, og saa lige et par ol oveni ;) Jeg fik da lavet 2 anmeldelser af oel igaar, og 2 film anmeldelser. Det er utroligt hvad man kan naa, naar man ikke har ret meget at lave hernede, det koster jo af h til, at komme ind til centrum.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
#1 filmz-herskegut 21 år siden
Men jeg sidder og taenker, er der nogle spaendende ting at se hernede? Eller nogle interessante butikker :) Jeg saa en butik der hed DVD passagen, da jeg ankom igaar aftes(nat) Saa vil derover og kigge naar jeg har fri.
Har i ellers nogle gode forslag til ting, man burde se, nu man er hernede.
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#2 filmz-vassago 21 år siden
#3 filmz-herskegut 21 år siden
#4 davenport 21 år siden
#5 filmz-herskegut 21 år siden
Men pyt, firmaet betaler for mad og drikke hernede, det maa jo ogsaa inkludere oel ;)
#6 davenport 21 år siden
#7 danschier.dk 21 år siden
#8 filmz-vassago 21 år siden
#9 filmz-herskegut 21 år siden
#6, saa laenge jeg har omkring 200kr til aftensmad i gennemsnit, kan jeg godt nojes med noget billigt, og saa lige et par ol oveni ;)
Jeg fik da lavet 2 anmeldelser af oel igaar, og 2 film anmeldelser.
Det er utroligt hvad man kan naa, naar man ikke har ret meget at lave hernede, det koster jo af h til, at komme ind til centrum.