Gravatar

#11 ks 19 år siden

Medium er interessant.. Men, for mig er det blot endnu en af disse serier, der er bygget op omkring en person, der løser et mord/mysterie per afsnit. Disse serier er der efterhånden så mange af, at det ikke længere fænger mig overhovedet. Medium er vist lidt i stil med Millenium, hvor hovedpersonen løser gåderne via nogle uforklarlige overnaturlige evner, der giver hende mulighed for at se mordernes handlinger - eller noget derhen af ;)
Gravatar

#12 Spanner 19 år siden

TV5 viser "Criminal Minds", som er én af de serier fra seriestarten sidste efterår, som er kommet bedst igennem første sæson. Efter en lidt kliché start, har den udviklet sig i en positiv retning med god personudvikling på de fleste pladser.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#13 ks 19 år siden

Er Criminal Minds ikke bare endnu en af de mange "løs-mysteriet" serier? I stil med C.S.I og de andre.
Gravatar

#14 Slettet Bruger [1080477917] 19 år siden

Det er et hold profilers under FBI der fangere mordere. Den er faktisk ganske udmærket, hvis man er til den slags politiserier a la CSI og Numb3rs.
Gravatar

#15 ks 19 år siden

Okay, men gentager de ikke bare meget hinanden? Jeg ser da et C.S.I afsnit her og der, og det er også umiddelbart fin underholdning, men synes simpelthen ikke, at der i de fleste tilfælde er en stærk nok rød tråd til, at jeg føler jeg bør komme tilbage til hvert afsnit.
Gravatar

#16 Slettet Bruger [1080477917] 19 år siden

Det er afsluttede afsnit a la CSI, men med en meget løs, rød tråd alligevel. Helt ligesom i CSI-serierne.
Gravatar

#17 ks 19 år siden

Okay. Med andre ord, ikke noget jeg vil bruge min tid på :)

Skriv ny kommentar: