Gravatar

#1 wiseguy 19 år siden

Kan se at TV2 starter op på serien "Threshold" sent i morgen aften.
Er den noget ved?? (ud over Carla Gugino)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#2 Slettet Bruger [1080477917] 19 år siden

Har ikke set den, men den er jo droppet i USA...fatter ikke hvorfor de køber rettigheder til en serie der ikke afsluttes.
Gravatar

#3 Spanner 19 år siden

Den er af rimelig kvalitet. Bliver potentialet aldrig rigtig udnyttet maksimalt. Jeg vil hellere foreslå TV3s "Surface", som udviklede sig i positiv retning gennem hele sæson 1.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#4 ks 19 år siden

Gør de det? Det var da en underlig serie at købe ind, da den allerede er cancelled og skrottet i USA efter 13 episoder.

Jeg så de første 3 afsnit af Threshold, og må sige.. Den har et lovende koncept, men er egentlig utrolig kedelig - og jeg droppede den konsekvent efter de tre første afsnit, hvoraf piloten er ret god og jeg gabte mig så gevaldigt igennem de næste. Måske vil den være bedre, hvis man er sci-fi fan.. Men jeg tvivler, der er med andre ord en god grund til at serien blev fjernet allerede efter 13 afsnit :)

Angående Surface, Jeg var faktisk ikke klar over, at TV3 ville vise den, men den er i hvert fald på et højere niveau end Threshold, omend mangelfuld. Her hængte jeg på i 11-12 afsnit før jeg til sidst erkendte overfor mig selv, at det nok ikke lige var mig. Den starter utrolig godt, og jeg fandt den gribende de første 9-10 afsnit, men så begynder det virkelig også at gå ned af. Ideen bag serien er ganske udmærket, og det var nok også hvad der holdte mig interesseret, for skuespillet og manuskripterne er i hvert fald ikke det store at råbe hurra for. Det er dog en af de serier man føler sig draget tilbage imod, da de ikke giver mange svar og man bliver jo trods alt nysgerrig.
Gravatar

#5 Slettet Bruger [1080477917] 19 år siden

De har jo også købt Commander in Chief, men også er skrinlagt efter to afsnit med dårlige seertal. Desværre!
Gravatar

#6 Spanner 19 år siden

Bleh... Det må have været reklamer for Canal+ som har kørt på TV3, jeg har forvekslet den med. Canal+ viser Surface.

Anden halvdel af sæson 1 blev rigtig god efter min mening og gav svar på mange af de spørgsmål, der blev lagt op til i første halvdel.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#7 ks 19 år siden

#5 - Så vidt jeg ved har Commander in Chief haft ret stor succes i USA? Og den har også vundet et par priser vist nok.
Gravatar

#8 Yoda 19 år siden

ABC har langt fra været tilfreds med seertallene, der ikke just har været gode KLIK
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#9 ks 19 år siden

Interessant. Serien ser og lyder alligevel også temmelig uinteressant, så i mine øjne er det ikke helt uforståeligt ;)
Gravatar

#10 filmz-jonasgr 19 år siden

Nej jeg synes også historien er noget utroværdig og vattet. Og så er den oppe imod nogle andre topserier, ifølge linket konkurrerer den med "ER" og "Without A Trace", og det er to rigtig gode serier. "ER" er specielt en sej en at være oppe imod, nu er den ved 12 sæson må det være, så den har sin faste skare, selv om seertallene også der er faldet.

Nå blev sq vidst en anelse off-topic. Har lige set noget af Threshold her til aften, og det er da noget af en røverhistorie. I øvrigt er det også utroligt så mange nye serier der hele tiden dukker op, når en lukker, starter en ny.
"Medium" skulle forresten også snart starte på tv2, den skulle eftersigende være spændende.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"

Skriv ny kommentar: