Har skrevet projekt på min skole de sidste par uger og har derfor primært været på nettet via trådløs forbindelse... Den er dog ikke altid lige stabil, så nogle gange kan man ikke komme på internettet, men har oplevet flere gange at jeg alligevel godt kunne komme på filmz.dk fordi den åbentbart aldrig havde nået at miste forbindelsen... Tja - jeg er nok også en af dem der bruger lidt for meget tid herinde?! :-)
Ville gerne på Irc... Men så er der lige en lang liste over ting man skal downloade... Skal man downloade det hele, eller kun af dem? (Jeg har ikke den vilde forstand det her! Har klaret mig med MSN indtil nu...)
#12 Der var ingen der sagde at det ville blive let :) Men det kan jo sagtens gå helt galt for mig og de andre der køre 24/7. Så du skal jo bare være heldig.
Der kører hele tiden en åben tap med filmz på, både på den stationære på arbejdet.. på laptopen på arbejdet.. og den stationære derhjemme :) Man skal jo følge med i hvad der rører på sig i den fagre film verden ;)
Timeantal :s skal vi ikke bare sige at det er mere end hvad man ville sige er normalt ;)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
#11 McPeter 20 år siden
#12 filmz-Mifan 20 år siden
#5 Suk, tænkte det nok... min chancer er små på kaa så :p
#13 Herrguth 20 år siden
Men så er der lige en lang liste over ting man skal downloade... Skal man downloade det hele, eller kun af dem? (Jeg har ikke den vilde forstand det her! Har klaret mig med MSN indtil nu...)
Hvad skal jeg downloade på denne liste?
http://www.irc.at/site/download.php?lang=en
(Jeg har Windows ME)
#14 DarkLight 20 år siden
Quakenet
/j #filmz.dk
Eller prøv at starte mirc og klikke [url=irc://irc.quakenet.org/#filmz.dk]her[/url]
#15 Scherlund 20 år siden
#16 filmz-herskegut 20 år siden
Timeantal :s skal vi ikke bare sige at det er mere end hvad man ville sige er normalt ;)
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#17 DarkLight 20 år siden
#18 chandler75 20 år siden
#19 filmz-Bruce 20 år siden
#20 lagoni 20 år siden