For mit vedkommende, har jeg stort set altid et vindue åbent på arbejde. Jeg sidder alligevel ved en computer, så man kan sku ikke holde snitterne væk.
Hjemme er computeren som regel også tændt, og man bruger da F5 en del gange i løbet af en dag.
Jeg kan ikke sige i timer hvor meget tid jeg bruger, men blot konstatere, at det nok drejer sig om en del mere end en arbejdsgiver ville bryde sig om ;D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Har altid en filmz.dk tab åben, og selvfølgelig hænger jeg ud i IRC kanalen engang imellem. SÅdan et hurtigt time antal må være 24 timer i døgnet da maskinen altid står tændt :) Dog sidder jeg ikke altid foran den. Heldigvis!
Det tør jeg da slet ikke tænke på. Som ved så mange andre, så har jeg altid et filmz.dk vindue/tab kørende på min laptop når jeg er i skole. Og min stationære, der er tændt noget lignende 24/7 er altid på #filmz.dk.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Jeg tjekker flere gange om dagen. På arbejdet sidder jeg ikke ved en maskine, hvor jeg har netadgang, men jeg får da rejst mig 5-6 gange i løbet af en arbejdsdag, og så kigger jeg en del gange, når jeg kommer hjem.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#1 davenport 20 år siden
For mit vedkommende, har jeg stort set altid et vindue åbent på arbejde. Jeg sidder alligevel ved en computer, så man kan sku ikke holde snitterne væk.
Hjemme er computeren som regel også tændt, og man bruger da F5 en del gange i løbet af en dag.
Jeg kan ikke sige i timer hvor meget tid jeg bruger, men blot konstatere, at det nok drejer sig om en del mere end en arbejdsgiver ville bryde sig om ;D
#2 filmz-Mifan 20 år siden
Har brugt rss feed, men kan nu bedre lide at komme ind på siden normalt.
Derudover er jeg begyndt at hænge ud på #filmz.dk på ircnet :D
#3 filmz-Kadann 20 år siden
Og så bruger jeg også en smule tid på #filmz.dk engang imellem.
#4 lyspunkt 20 år siden
#5 Scherlund 20 år siden
#6 dyg 20 år siden
#7 chronaden 20 år siden
#8 filmz-yoshimura 20 år siden
#9 filmz-daff 20 år siden
#10 DarkLight 20 år siden
#filmz.dk? Hvad er det?