Jeg mangler titlen på en film. DEn er fed ca fra sidst i firserne men er ikke sikker.
Det eneste jeg kan huske er, at den foregår i en idyllisk by hvor der en dag kommer nogen mænd i sort tøj. Og begynder at regne ud hvor meget de enkelte indbyggere har spildt af deres liv i sekunder. Og det ender med at alle bliver super effektive men at hele idyllen forsvinder.
There's no money, there's no weed. It's all been replaced by a pile of corpses.
Må jeg i denne forbindelse anbefale bogen? Den går under den danske titel: Momo eller Den sælsomme historie om tids-tyvene og om barnet, der bragte den stjålne tid tilbage til menneskene. -En næsten Dr. Strangeloviansk titel =oD Det er et poetisk værk, der tåler gentagne gennemlæsninger, ligesom Endes (mere kendte?) "Den Uendelige Historie"...
If there was a god then why is my arse the perfect height for kicking?
Den er hurtigt overstået. Det er ikke samme størrelse som Den Uendelige Historie. Jeg fandt den også noget mere underlig. Men stadig på sin vis ganske fantastisk.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#1 PlattFuss6.7 20 år siden
Det eneste jeg kan huske er, at den foregår i en idyllisk by hvor der en dag kommer nogen mænd i sort tøj. Og begynder at regne ud hvor meget de enkelte indbyggere har spildt af deres liv i sekunder. Og det ender med at alle bliver super effektive men at hele idyllen forsvinder.
#2 Spanner 20 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#3 Captain Vallo 20 år siden
Den går under den danske titel:
Momo eller Den sælsomme historie om tids-tyvene og om barnet, der bragte den stjålne tid tilbage til menneskene.
-En næsten Dr. Strangeloviansk titel =oD
Det er et poetisk værk, der tåler gentagne gennemlæsninger, ligesom Endes (mere kendte?) "Den Uendelige Historie"...
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#4 Spanner 20 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#5 gi-jones 20 år siden
#6 davenport 20 år siden
#7 gi-jones 20 år siden
#8 PlattFuss6.7 20 år siden
Er der nogen der ved om den findes på dvd?
#9 lyspunkt 20 år siden
http://www.amazon.de/exec/obidos/ASIN/B00004S19D/i...
#10 PlattFuss6.7 20 år siden