#9. Jeg vil på nogle områder give dig ret. Don Rosa har mange flere humoristisk detaljer, og den måde han formår at tegne skjulte hyldester til Barks er også værd at bemærke. Men stadig er Barks den store inspiration.
#11. Jeg bryder mig ikke om Vicar. Tegningerne og især historierne mangler en del kvalitet til at kunne få mig op af stolen. -
Er der nogle der har en liste over de nummere som "her er dit liv" var i, jeg ved jeg har hele historien i form af anders and og co blade, men gider ikke lige at lede
#1 øv, øv, øv!!!!! Der gik jeg glip af noget stort! Jeg har alt af Don R - også hans nye - men har desværre ikke mødt ham......endnu engang øv, øv, øv!!!!!!!!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Det var en skam. :-( Han var ellers rigtig, rigtig rar virkede det til. Smilede meget og gav hånden efter at have signeret min "Her er dit liv Joakim" og den nye "Hall of fame".
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Jeg købte den i Magasin hvor han signerede. Den koster 200.
Det er en samling af hans historier. Jeg tror nok det er alle de første han har lavet. Han kommenterer hver historie og der er en biografi om ham. Jeg har desværre ikek haft tid til at kigge ordentligt på den pga eksamen (suk).
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
#11 filmz-lakers 21 år siden
Do or do not... there is no try...
#12 bobber 21 år siden
#11. Jeg bryder mig ikke om Vicar. Tegningerne og især historierne mangler en del kvalitet til at kunne få mig op af stolen.
-
#13 filmz-lakers 21 år siden
Do or do not... there is no try...
#14 21 år siden
#15 dvjik 21 år siden
#16 Yoda 21 år siden
#17 Kalle Ferm 21 år siden
Han var ellers rigtig, rigtig rar virkede det til. Smilede meget og gav hånden efter at have signeret min "Her er dit liv Joakim" og den nye "Hall of fame".
#18 HeavyClaus 21 år siden
#19 lagoni 21 år siden
#20 Kalle Ferm 21 år siden
Det er en samling af hans historier. Jeg tror nok det er alle de første han har lavet. Han kommenterer hver historie og der er en biografi om ham. Jeg har desværre ikek haft tid til at kigge ordentligt på den pga eksamen (suk).