På fredag d. 4 juni kommer Don Rosa til Århus (Magasin) og signerer sin nye bog. Det er kl 15. Jeg skal da ned og have en autograf i min "Her er dit liv Joakim Von And" samt have den nye!
Desuden viser Biocity i Århus gamle klassiske tegnefilm med Anders And kl 14.30 og 16. Det er gratis.
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Jeg mener han skriver Anders And historier, men jeg er ikke helt sikker. Jeg er dog 100% sikker på, at han illustrerer dem, og han er suverænt den bedste til det.
Skal desværre til eksamen på Fredag. Hvis jeg sender min "Her er dit liv Joakim von And", er der så en herinde der gider få den signeret?
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Nu hvor Barks ikke er blandt os mere er Don Rosa helt klart nr. 1. Ærgerligt at kvaliteten af de almindelige AA-blade er faldet drastisk de senere år. Vidste faktisk ikke at han havde udgivet en bog for nylig, men på et eller andet tidspunkt skal jeg helt sikkert have Her er dit liv, Joakim von And som er den mest fantastiske tegneserie jeg kender. Den er også et klart modargument over for alle som mener at ænderne kun er for småbørn. Men der er så langt til Århus her fra Fyn. -
Don Rosa har fulgt lige i Carl Barks fodspor og er vendt tilbage til den gode gamle historiefortælling. Han har en meget speciel tegnestil med masser af detaljer og en humor der efter min mening klart overgår Carl Barks'. Det er de eneste Anders And'er jeg stadig kan skraldgrine af. Jeg synes faktisk han er bedre end salig Carl Barks.
Han har ikke udgivet en bog fornylig - den bliver udgivet på fredag ifølge den avis jeg læste det i.
Morbid - det kan jeg godt gøre, hvis du betaler porto begge veje. Jeg skal godt nok læse til eksamen selv, men vil gøre alt for at komme af sted.
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Don Rosa er simpelt hen genial... Har selvfølgelig hans kalender hængende på væggen :) Ville rigtig gerne derover, men er sgu bange for budgettet ikke rækker til det :(
Men nogen der ved et link hvor man kan læse mere om det og hans nye bog? Hvad den skal indeholde osv...
#1 Kalle Ferm 21 år siden
Desuden viser Biocity i Århus gamle klassiske tegnefilm med Anders And kl 14.30 og 16. Det er gratis.
#2 MadMartigan 21 år siden
#3 Morbid 21 år siden
Skal desværre til eksamen på Fredag. Hvis jeg sender min "Her er dit liv Joakim von And", er der så en herinde der gider få den signeret?
#4 filt 21 år siden
Har allerede en signeret Her er dit Liv, fra dengang han var i København.
#5 filmz-VirtUs 21 år siden
ja deeeeeeeeeet :D
#6 lagoni 21 år siden
#7 Lady Arwen 21 år siden
#8 bobber 21 år siden
Men der er så langt til Århus her fra Fyn.
-
#9 Kalle Ferm 21 år siden
Han har ikke udgivet en bog fornylig - den bliver udgivet på fredag ifølge den avis jeg læste det i.
Morbid - det kan jeg godt gøre, hvis du betaler porto begge veje. Jeg skal godt nok læse til eksamen selv, men vil gøre alt for at komme af sted.
#10 HeavyClaus 21 år siden
Ville rigtig gerne derover, men er sgu bange for budgettet ikke rækker til det :(
Men nogen der ved et link hvor man kan læse mere om det og hans nye bog? Hvad den skal indeholde osv...