Jeg tror Stephanie er min type, så bare bed hende ringe til mig. Jeg kunne også forestille mig at jeg lige er noget for hende. Tror slet ikke hun er Spanners type. ;-)
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Er det her nu også blevet et dating-site? Det var vist ikke meningen - find jer en anden tråd :oP
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Mine erfaringer med at få mine børn i biografen til at se de "smalle" film har været at skabe en stemning op til og under filmen. Da de var yngre at slå på det visuelle, enten meget flotte eller meget smukke. Senere den gode historie og så stille og roligt blive mere og mere raffineret. Ikke så meget MTV og den slags mens de voksede op, men mere noget som de kunne genkende fra hverdagen i skolen og ikke noget med hurtige klip og billige let købte effekter.
Det er også vigtig at man tager sig tid til at sidde og høre om, hvordan de oplever en film eller noget de lige har set.
En god ide kan være at læse Movie Moms anmeldelser på Yahoo, som kan give en ideer til, Hvis man ikke lige selv kan få dem, hvad man skal snakke om efter filmen eller også se.
Selvom den yngste fx ikke er til film som "Tiger på spring ..." er han i dag helt vild med intense thrillers uden blood and guts og den, mens den mellemste er vild med smukke film som "Hero" og "Bjørnen" eller film som får ham selv til at digte videre eller efter en god SciFi, at tænke der er måske noget mere derude.
#11 Kalle Ferm 21 år siden
Jeg tror Stephanie er min type, så bare bed hende ringe til mig. Jeg kunne også forestille mig at jeg lige er noget for hende. Tror slet ikke hun er Spanners type. ;-)
#12 filmz-yoshimura 21 år siden
#13 Kalle Ferm 21 år siden
#14 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
Det er også vigtig at man tager sig tid til at sidde og høre om, hvordan de oplever en film eller noget de lige har set.
En god ide kan være at læse Movie Moms anmeldelser på Yahoo, som kan give en ideer til, Hvis man ikke lige selv kan få dem, hvad man skal snakke om efter filmen eller også se.
Selvom den yngste fx ikke er til film som "Tiger på spring ..." er han i dag helt vild med intense thrillers uden blood and guts og den, mens den mellemste er vild med smukke film som "Hero" og "Bjørnen" eller film som får ham selv til at digte videre eller efter en god SciFi, at tænke der er måske noget mere derude.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***