davenport, jeg lavede engang en sådan tråd, da bølgerne gik lidt højt i en Resident Evil-diskus... desværre var nogle af de få, der aldrig benyttede den desværre de pågældende kamphaner, men sådan kan det jo gå. :P
Pas dog på! Der findes rent faktisk brugere på filmz, som vil beskylde dig for at sænke sidens generelle standard med tråde som denne. Sjovt nok vil de dog rette kritikken via netop den tråd, de kritiserer. Således står det altså hurtigt klart, at selv om de ikke har fattet den ironiske distance, forstår de i det mindste trådens funktion - og bidrager åbenbart gerne til at holde liv i den.
Men trods alt er det rart at se, at jeg ikke er alene med mine sygelige, demoraliserende og standardsænkende initiativer... fuckhoved. ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#11 filmz-Fjolle 21 år siden
/Fjolle, den gamle bruger.... eller noget :)
#12 gi-jones 21 år siden
Måske skulle vi lave en Thomas vs. Predator ???
#13 evermind 21 år siden
Pas dog på! Der findes rent faktisk brugere på filmz, som vil beskylde dig for at sænke sidens generelle standard med tråde som denne. Sjovt nok vil de dog rette kritikken via netop den tråd, de kritiserer. Således står det altså hurtigt klart, at selv om de ikke har fattet den ironiske distance, forstår de i det mindste trådens funktion - og bidrager åbenbart gerne til at holde liv i den.
Men trods alt er det rart at se, at jeg ikke er alene med mine sygelige, demoraliserende og standardsænkende initiativer... fuckhoved. ;)
#14 evermind 21 år siden
Der er noget om det, du siger. Den slags skal komme fra hjertet... :)
#15 filmz-Daedalos 21 år siden
DIN INFANTILE ANALFABETISKE HOMOFOBISKE VIRKLIGHEDS FLYGTENDE POPTØS AF PIKKEMAND AF STOR KARAKTER
<3
How much does life weigh?
#16 filmz-yoshimura 21 år siden
#17 JannikAnd 21 år siden
#18 evermind 21 år siden
#19 filmz-Bruce 21 år siden
#20 gi-jones 21 år siden