Gravatar

#1 davenport 21 år siden

Kan vi ikke henlægge tilsvininger til denne tråd, for det er lidt træls, at det skal fylde så meget i de andre tråde.
Ikke for at spille gårdvagt, men det er bare ikke min idé om den gode tone der altid er her på filmz.
Som gammel bruger, synes jeg vi skal holde os til det sobre, der gør filmz så unik og bibeholde det ansigt filmz har udaftil. = et site med seriøse og interessante inlæg!
Der skal være plads til spas, men vi er vel alle venner? Sådan har jeg i hvert tilfælde altid opfattet stedet her.

Men brug da så denne tråd til at rykke i hinanden, bare et forslag.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2 El vez 21 år siden

Svin!
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#3 davenport 21 år siden

LOL
Gravatar

#4 Morbid 21 år siden

Party pooper

Er man gammel bruger hvis man er gammel af alder eller har været længe på sitet (Sagt på en anden måde... må jeg opføre mig barnligt? ^^)
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Gravatar

#5 davenport 21 år siden

Tja, i netsammenhæng bliver man hurtig gammel uanset hvad.

Men give it a shot, og slip det indre barn løs..
Gravatar

#6 Patriarch 21 år siden

Hold kæft! Kun en idiot laver sådan en tråd... så ja. Du må være en wanker... eller som de ville sige i cirkeline... din spasser-psykopat
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#7 davenport 21 år siden

Nå, men.. Man kan vel ligesom bare fyre den af:

Sut fed sveskepose i helvede!

(Den her tråd blev sku da fanget hurtigt, hva svin?)
Gravatar

#8 DarkLight 21 år siden

Som såkaldt gammel bruger, burde du vide at denne slags tråde har været lavet før...

Som såkaldt gammel bruger, burde du vide at det aldrig mindske tilsviningerne i de andre tråde...

Og som såkaldt gammel bruger, burde du være for klog til at oprette denne slags tråde...
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#9 lagoni 21 år siden

Og det er så kun nye brugere der ved at ikke bruges her mere..? :)

edit: ok, du opdagede det...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#10 filmz-Seth GekOo 21 år siden

Yeaaaaay det var sgu på tide :D

PIK PIK PIK PIK PIK PIK PIK PIK PIK PIK PIK PIK PIK PIK PIK PIK PIK PIK PIK PIK PIK PIK PIK PIK PIK PIK PIK PIK PIK PIK PIK PIK PIK PIK PIK PIK PIK PIK PIK PIK PIK PIK PIK PIK PIK PIK PIK PIK PIK PIK PIK PIK PIK PIK PIK PIK PIK PIK PIK PIK PIK PIK PIK PIK PIK PIK PIK PIK PIK PIK PIK PIK PIK PIK PIK Pikkemand

Skriv ny kommentar: