Gravatar

#11 inflector 21 år siden

Ja i har helt ret i at man filmen på dvd. Unbreakable er en fed film, med desværre har the Village fået en noget blandet modtagelse i staterne.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#12 Yoda 21 år siden

Var der nogle, der så interviewet med Shyamalan i går aftes?

Hvorledes var klippet fra "The Village"?

Jeg var desværre ikke selv hjemme til at se det!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#13 Patriarch 21 år siden

Mener alle hasn film undtagen den sjette sans fik blandede modtagelse
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#14 dvjik 21 år siden

Det var ikke et interview. Det var mere en ekstra lang trailer for at opbygge spænding.
Gravatar

#15 Yoda 21 år siden

Formulerede det som interview, da speakeren på Zulu kaldte programmet for et sådant.

Men hvordan var traileren? Noget man har set før, eller....?
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#16 wiseguy 21 år siden

#15 Jeg fik heller ikke set det. Men prøv at hold øje med TV2's sendeflade, de sender det sikkert en af dagene. Sådan var det i hvert fald med tilsvarende program om King Arthur i sidste uge. Så mon ikke vi får en ekstra chance?

#17 Tylerdurden 21 år siden

Unbreakable RULES!
Det er absolut en af den mest undervurderet film nogensinde.
En rigtig superhelte film. Glem Spider-man og X-men. Jeg er meget mere til denne afdæmpet realistiske stil. 6 fede stjerner til Unbreakable!
You stay classy, San Diego. I'm Ron Burgundy?
Gravatar

#18 Yoda 21 år siden

Ja, du har nok ret. Vi må holde følerne ud, da TV2 ganske sikkert genudsender udsendelsen indenfor den nærmeste fremtid.
Gravatar

#19 dvjik 21 år siden

Der plejer jo altid at være flere forskellige trailere til film.
Men den mindede om den trailer jeg så i biffen, men hvor flere af karaktererne blev forklaret, fx Joaquin Phoenix. Man så som det sidste også et glimt af uhyrerne, eller hvad de nu var.
Gravatar

#20 Yoda 21 år siden

Jeg undrede mig bare over længden, da 7 et halvt minut er en lang "trailer".

Skriv ny kommentar: