Gravatar

#1 Yoda 21 år siden

TV2 Zulu sender i aften kl. 21 "Unbreakable".

Men hvad videre er, så sender Zulu efter filmen - fra 22.40 til 22.55 et interview med Shyamalan, hvor han viser 7 et halvt minut fra "The Village" - det er da spændende.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#2 Kalle Ferm 21 år siden

Så kunne det være rart at have Zulu. Mistede den desværre da de lavede den til en betalingskanal. :-(
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#3 Yoda 21 år siden

Bad luck! De sender ellers ganske gode film - men nu skal jeg nok lade være med at tvære rundt i det ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#4 wiseguy 21 år siden

Så godt at det kom, men tør man at se det??? Der skulle jo nødig afsløres noget inden premieren. M. Night plejer at være god til at holde tingene hemmeligt op til premieren, bla. har alle hans skuespillere altid en gevaldig mundkurv på inden release. Men filmen er jo ude i U.S.A. såå????
_______
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#5 Patriarch 21 år siden

Shyamalan fans har filmen på DVD :D
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#6 Yoda 21 år siden

Hmmmmm, hvordan kan det lade sig gøre? Det er da vidst ikke helt lovligt, hva´?
Gravatar

#7 Patriarch 21 år siden

Talte om Unbreakable :)
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#8 Yoda 21 år siden

Ahhhhhh, se det jo en helt anden sag!

"Unbreakable" pryder også min samling - naturligvis!
Gravatar

#9 wiseguy 21 år siden

Naaaahhh!!!! Ja selvfølgelig har man da den!!! Jeg troede som Yoda, at du var en statenrøver :)

#10 chandler75 21 år siden

C'mon - Patriach is one of the good guys :)

Jeg skal da klart se interviewet - for filmen har man jo rigtig nok på DVD.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert

Skriv ny kommentar: