Min far har lige købt Tilbage Til Fremtiden boxen som var på tilbud til 250 i el giganten. Der var bare to problemer med den:
1. Den kom ikke i det lækre papcover, men i et normalt forstørret cover (ligner en VHS til forveksling)
2. De skulle selvfølgelig spænde en af de der bund rundt om den, så sidderne bliver trykket sammen og der er et mindre hul på "ryggen". GRRRR
Men spørgsmålet er så om dette kan er en ny version af selve dvd'erne også. Den første (og eneste?) var jo misframmed ikke? Hvordan kan man se om den er misframmed? hvilke scener er der tale om, eventuel liste ?
Æv, det var jeg ikke engang klar over... :-( Sådan noget svineri! Der står på [url=uucp://www.dvdcompare.net/comparisons/film_results_page.php?fid=1913]DVDCompare.net[/url] under film 2 og 3 at R1-versionen bliver genoptrykt i februar 2003(?)... Er det sket og hvornår kommer det på dansk R2? Når det nu er dem der har lavet en fejl, er det så bare noget med at man går ned i butikken og bytter lige over med sin 'gamle' version? Det ville da virke mest fornuftigt, selvom jeg nu næppe tror det vil ske...
Har også lige fundet ud af at der kun er 'animated anecdotes' på film 2 og 3 på R1-versionen. Troede de bare manglede generelt, men der blev jeg vidst snydt igen...(sammen med en masse andre forskelle) :-(
Forstår virkeligt ikke hvorfor det ikke kan lade sig gøre at lave den samme fede version over hele verdenen og så bare putte forskellige lydspor på i de lande der vil ha sådan noget pjat... Og mht undertekster, så skal de altså ikke være fedtede - altså jeg mener - hvor meget plads kan sådan en tekstfil fylde på en hel DVD?! Også selvom der er 20-30 af dem burde det da være overkommeligt - de er jo blevet lavet alligevel?! Hmm - dårlig dag... :-(
Jeg opdagede det først da jeg havde købt og set filmene. Jeg må også erkende, at jeg heller ikke har de store planer mht. at udskifte min udgave, da jeg ikke synes at fejen er så voldsom, at jeg gider at gøre noget ved det.
Men ok, hvis selskabet kommer med en gratis bytter, så er jeg da frisk.. eller i det mindste vil give noget afslag i prisen.
Hehe min version er en "rettet" version... Har sammenlignet billederne fra #2 og min viser det hele :D Nogen der har billeder fra treeren til at sammen ligne med ?
#1 HeavyClaus 22 år siden
Min far har lige købt Tilbage Til Fremtiden boxen som var på tilbud til 250 i el giganten. Der var bare to problemer med den:
1. Den kom ikke i det lækre papcover, men i et normalt forstørret cover (ligner en VHS til forveksling)
2. De skulle selvfølgelig spænde en af de der bund rundt om den, så sidderne bliver trykket sammen og der er et mindre hul på "ryggen". GRRRR
Men spørgsmålet er så om dette kan er en ny version af selve dvd'erne også. Den første (og eneste?) var jo misframmed ikke?
Hvordan kan man se om den er misframmed? hvilke scener er der tale om, eventuel liste ?
TAK
#2 Michael Andersen 22 år siden
#3 HeavyClaus 22 år siden
Nogen der har en liste over hvilke scener det helt bestemt er og hvor langt inde i filmende det er ?
#4 McPeter 22 år siden
Har også lige fundet ud af at der kun er 'animated anecdotes' på film 2 og 3 på R1-versionen. Troede de bare manglede generelt, men der blev jeg vidst snydt igen...(sammen med en masse andre forskelle) :-(
Forstår virkeligt ikke hvorfor det ikke kan lade sig gøre at lave den samme fede version over hele verdenen og så bare putte forskellige lydspor på i de lande der vil ha sådan noget pjat... Og mht undertekster, så skal de altså ikke være fedtede - altså jeg mener - hvor meget plads kan sådan en tekstfil fylde på en hel DVD?! Også selvom der er 20-30 af dem burde det da være overkommeligt - de er jo blevet lavet alligevel?! Hmm - dårlig dag... :-(
#5 HeavyClaus 22 år siden
Fuldstændig enig!
#6 filmz-Kadann 22 år siden
Jeg opdagede det først da jeg havde købt og set filmene. Jeg må også erkende, at jeg heller ikke har de store planer mht. at udskifte min udgave, da jeg ikke synes at fejen er så voldsom, at jeg gider at gøre noget ved det.
Men ok, hvis selskabet kommer med en gratis bytter, så er jeg da frisk.. eller i det mindste vil give noget afslag i prisen.
#7 DarkLight 22 år siden
Sq ikke noget jeg gider bevæge mig efter.
#8 HeavyClaus 22 år siden
Nogen der har billeder fra treeren til at sammen ligne med ?
#9 Patriarch 22 år siden
Pis
#10 HeavyClaus 22 år siden
min er i en plastik! Måske kan du få den byttet ?