Eftersom folk skriver deres mening her, så må man gå ud fra at de (folk), incl. mig selv, rent faktisk er af den mening, at filmen er god.
Hvis du har et andet synspunkt, kan du jo evt. komme med nogle kommentarer til dette, og måske endda komme med nogle argumenter for hvorfor den er "SKOD".
Jeg tvivler på at du får overbevist nogen som helst om at Matrix 3 er "SKOD", bare fordi du kommer ind fra højre og siger det.
Jeg vil sige at jeg alt i alt er tilfreds med filmene. 1eren var fantastisk en rigtig god action film med et par gode lomme filisofier. 2eren var en del mere skuffende på grund af for meget spildtid som feks hele tempel scenen, hvad skete der lige for det rave party og morpheus's tale til nationen, men den vinder ved nærmere bekendtskab på dvd'en hvor man kan sprole forbi det værste og personligt syntes jeg også lommefilisofierne tager en del overhånd. 3eren var jeg rigtig tilfreds med den rundede det hele af på en værdig måde med gode og flotte kampe og syntes sådan set den fik forklaret hele plottet.
Mit eneste problem med de tre film er Keanu"hvis jeg groede en hestehale ville folk forveksle mig med Steven Segal" Reeves, den manglende kemi mellem Neo og Trinity, de store filmtaler, som er direkte elendige man kan sige meget om Wachovski brøderne mem inspirerende taler kommer de aldrig tl at lære. -
snøft, snøft jeg bliver så såret når folk griner ad mig, siden jeg har set hele filmen ved jeg hvad der sker i de scener og der sker intet så hvorfor se dem igen når jeg har den smarte knap >> enig i at en film helst skal ses det hele i en køre, men i en action film kan jeg godt se igennem fingere med min forbrydelse -
#15.. njaa.. så er det da ikke for at se filmen, men udelukkende for at nyde den fede action og de vilde effekter.. (og det bliver vel også kedeligt i længden?)
________________________ "I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
Det bliver det nok, men hvorfor gør det kedeligere med ligegyldige scenere, men nu har jeg heller ikke planlagt at se den film igen inden for det næste års tid så tror jeg den vil blive irreterende -
#17 Ligegyldige scener? En film indeholder jo ikke ligegyldige scener, det er derfor det hedder film. Der er jo selvf. undtagelser som Freddy got Fingered o. lign. Men generelt er film en serie scener der forbundet giver en handling/oplevelse. Man kan ikke tale om at nyde en film, og spole forbi de scener man ikke kan lide. Jeg siger ikke at man ikke kan gøre det; selv elsker jeg slutningen af Bowfinger, og mit bånd med den er heller aldrig spolet tilbage da jeg ofte kan finde på at sætte den på bare for at se slutningen. Men jeg siger ikke at jeg ser filmen når jeg gør det, jeg ser kun den scene.
---------- I am like a wild horse, and you can't tame me..
#11 filmz-Kadann 22 år siden
Eftersom folk skriver deres mening her, så må man gå ud fra at de (folk), incl. mig selv, rent faktisk er af den mening, at filmen er god.
Hvis du har et andet synspunkt, kan du jo evt. komme med nogle kommentarer til dette, og måske endda komme med nogle argumenter for hvorfor den er "SKOD".
Jeg tvivler på at du får overbevist nogen som helst om at Matrix 3 er "SKOD", bare fordi du kommer ind fra højre og siger det.
#12 filmz-phalanx 22 år siden
en skuffelse ud over alle grænser
og alle der påstår den er god er.... øhm go fork yorself
#13 Skovstur 22 år siden
Mit eneste problem med de tre film er Keanu"hvis jeg groede en hestehale ville folk forveksle mig med Steven Segal" Reeves, den manglende kemi mellem Neo og Trinity, de store filmtaler, som er direkte elendige man kan sige meget om Wachovski brøderne mem inspirerende taler kommer de aldrig tl at lære.
-
"I always tell the truth. Even when I lie"
#14 Skobbolop 22 år siden
det er nu ikke det jeg betegner som en film der "vinder" ved gensyn..
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#15 Skovstur 22 år siden
-
#16 Skobbolop 22 år siden
#17 Skovstur 22 år siden
-
#18 filmz-Daniel_Logan 22 år siden
I am like a wild horse, and you can't tame me..
#19 Skobbolop 22 år siden
#20 filmz-Daniel_Logan 22 år siden
I am like a wild horse, and you can't tame me..