Well som jeg har sagt tidligere syntes jeg at Revolutions er en skandale, mine begrundelser kan findes i en af de efterhånden utallige matrix diskussioner, kan folk ikke holde sig til de diskussioner der igang, i stedet for at starte en ny om det samme?
Næsten alle synes at matrix 3 enten er fed eller pisse elendig. der er ingen lige imellem.. Er det fordi det er meningen folk skal elske den at de så hader den?
filmz.dk - din reklamesøjle på nettet. http://derb.dk
#23 På en eller anden måde demonstrerer den scene jo menneskelige følelser. Scenen kommer på et tidspunkt hvor mennesket gør sig klar til at kæmpe for deres liv og det vi står for. Scenen viser hvad det er mennesket har, som maskinerne ikke har:følelser, eller menneskelighed om man vil. Det ser jeg som formålet med scenen, men vi kan da godt blive enige om at det ikke er en særligt vellykket scene. :)
---------- I am like a wild horse, and you can't tame me..
#24 At de så holder rave-partyet samtidig med at Zion er ved at gå under er en anden sag:
"Vi har kun et antal bla bla timer at redde menneskeheden i. Hvad med at vi holder en kæmpe dansefest efterfulgt af lidt dejlig sex, imens vi kæmper imod tiden?"
#25 ja, jeg synes også scenen er latterlig, og det at Morpheus er så keglet at høre på hjælper ikke. Som sagt er det bare hvad jeg tror scenen skal betyde, men de kunne sagtens have fundet en bedre måde at sige det på.
---------- I am like a wild horse, and you can't tame me..
det er ikke så fedt at spole forbi det hele.......... jeg er begyndt at tvivle på at det virkelig var meningen med tre film til at starte med.. det eneste jeg basere det på er at den første virkede meget gennemtænkt og det gjorde reloaded og revolutions ihvertfald ikke...
This is the one thing we didnt want to happen - Christopher Morris
#21 inflector 22 år siden
#22 filmz-derb 22 år siden
http://derb.dk
#23 Skovstur 22 år siden
"I always tell the truth. Even when I lie"
#24 filmz-Daniel_Logan 22 år siden
I am like a wild horse, and you can't tame me..
#25 Michael Andersen 22 år siden
At de så holder rave-partyet samtidig med at Zion er ved at gå under er en anden sag:
"Vi har kun et antal bla bla timer at redde menneskeheden i. Hvad med at vi holder en kæmpe dansefest efterfulgt af lidt dejlig sex, imens vi kæmper imod tiden?"
#26 filmz-Daniel_Logan 22 år siden
I am like a wild horse, and you can't tame me..
#27 Skovstur 22 år siden
"I always tell the truth. Even when I lie"
#28 filmz-phalanx 22 år siden
jeg er begyndt at tvivle på at det virkelig var meningen med tre film til at starte med.. det eneste jeg basere det på er at den første virkede meget gennemtænkt og det gjorde reloaded og revolutions ihvertfald ikke...