Gravatar

#11 filmz-Is 14 år siden

Jeg er lige blevet student, så der er i hvert fald mindst en :-)
Gravatar

#12 rockysds 14 år siden

Mange tak for lykønskningerne, og tillykke til alle de andre studenter herinde på Filmz i år. :)
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#13 evermind 14 år siden

Tillykke til alle studenterne! *kaster konfetti og små flag op i luften*
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#14 Highland Park 14 år siden

#13: Sikke en fimset zombie. :P

Er det virkelig sådan I holder fest? Jeg troede, at I brugte løsrevne legemsdele som konfetti.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#15 BN 14 år siden

Highland Park (14) skrev:
Jeg troede, at I brugte løsrevne legemsdele som konfetti.

Not so hasty! Han har jo ikke udspecificeret, hvilken SLAGS konfetti der er tale om. ;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#16 Lady Arwen 14 år siden

Tillykke til alle studenterne!! :)
Doctor Who <3
Gravatar

#17 AP 14 år siden

Mange tak til jer alle. Og tillykke til Is og Rockysds! der er da overraskende mange herinde som bliver studenter i år.. :-)
Gravatar

#18 filt 14 år siden

Blev student d. 4. juni på svensk. :)
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#19 Highland Park 14 år siden

BN (15) skrev:
Not so hasty! Han har jo ikke udspecificeret, hvilken SLAGS konfetti der er tale om. ;-)

Okay, godt ord igen. Men hvorfor i alverden render en zombie rundt med små flag på sig?!
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#20 Skeloboy 14 år siden

Der skal også lyde et tillykke herfra...og med håbet op at se jer på en studieplads i Odense...I siger bare til, så skal jeg nok vise jer de gode steder...

Og hvis I selv vil finde dem, så hedder der: Pub 47, Restaurant Østerport, Ølhunden, Tingstedet og Tinsoldaten...

Skriv ny kommentar: