Ah ja, glemte Sprogø og Havhesten...men det skyldes, at jeg ikke komme de steder. Er en del på Tinsoldaten og Pub47, af og til på Restaurant Østerport og Tingstedet.
Havhesten kender jeg vist ikke, navnet lyder dog bekendt, men generelt bryder jeg mig slet ikke om værtshuse. Jeg har dog været på Tingstedet og Christian Firtal en del gange i min gymnasietid. Det er især hyggeligt at sidde udenfor på Firtal om sommeren. :) Ellers hang vi mest ud på Ryan's og Cafébiografen.
Jeg vil selvfølgelig gerne understreget, at hvis noget ved mine små flag og konfettien har virket fimset, er det udelukkende med henblik på at berolige de små studenter (læs: Happy Meals) og lokke dem tæt på ... I modsætning til, hvad mange tror, fordi vi måske engang imellem bare tager, hvad vi kan få, foretrækker vi ungt, spændstigt kød ... Mmm, spændstigt ... Mmmmmm!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#39: Hahaha! Har du overvejet at sælge din historie til Romero?
Jeg gad dog godt vide, hvordan studenterne kan føle sig rolige, når I kommer humpende med ormædte ansigter, åbne kødsår og afrevne lemmer. Men det er vel som i "Wasting Away"; I tror, at I ikke skiller jer ud fra flokken. :)
#31 BN 14 år siden
Ja, zombier er (vistnok) ligeglad med, om kødet er gammelt. ;-)
#32 Yoda 14 år siden
Jeg spæder til med Havhesten...det er sgu et lunkent lokale!
#33 Lord Beef Jerky 14 år siden
#34 Kruse 14 år siden
#35 Skeloboy 14 år siden
#36 Highland Park 14 år siden
Ellers hang vi mest ud på Ryan's og Cafébiografen.
#37 Skeloboy 14 år siden
Det har været et skuddrab for ikke så lang tid siden på Havhesten, måske derfra
#38 Verbal 14 år siden
#39 evermind 14 år siden
#40 Highland Park 14 år siden
Har du overvejet at sælge din historie til Romero?
Jeg gad dog godt vide, hvordan studenterne kan føle sig rolige, når I kommer humpende med ormædte ansigter, åbne kødsår og afrevne lemmer. Men det er vel som i "Wasting Away"; I tror, at I ikke skiller jer ud fra flokken. :)