@Collateral, Så er vi ca i Fredericia ca kl 13, hvor lander du?
Umiddelbart planlægger jeg at spørge en ven jeg har nede på Dalegade om jeg kan have min scooter stående hos ham, så umiddelbart er det der jeg er, men hvor kan i finde hen i Fredericia? Der er lidt langt til Banegården fra ham, men hvor kan jeg ellers gå hen? Kan jeg gå op til en af de større gader og så blive samlet op der, eller er det træls for dig?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Vi kommer ind til Fredericia via motorvej ved Burger King, kender ikke byen, men Davenport kan vidst finde lidt rundt,
Må lige høre hvad han siger. For jeg er jo inde i byen (et stykke fra Burger King), men ellers må jeg se om jeg kan blive kørt ud til Burger King så i kan samle mig op der.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Øv øv øv, jeg kan desværre ikke skaffe bilen til den weekend, må jeg nu endegyldigt se i øjnene, og det kan også godt være, at jeg må holde mig helt væk, fordi CPH DOX stadigvæk er i fuld gang de dage, og jeg dækker det på Filmz TV. Jeg er dog ikke STENSIKKER på, om der er noget særligt jeg skal dække netop de dage, men hvornår kan man senest tilmelde sig julefrokosten? :-)
#101 MOVIE1000 13 år siden
#102 Collateral 13 år siden
Det var bestemt ikke planen at pakke en hel masse.
#103 HelmerJ 13 år siden
Fin tid
@Collateral,
Så er vi ca i Fredericia ca kl 13, hvor lander du?
#104 Collateral 13 år siden
Umiddelbart planlægger jeg at spørge en ven jeg har nede på Dalegade om jeg kan have min scooter stående hos ham, så umiddelbart er det der jeg er, men hvor kan i finde hen i Fredericia? Der er lidt langt til Banegården fra ham, men hvor kan jeg ellers gå hen? Kan jeg gå op til en af de større gader og så blive samlet op der, eller er det træls for dig?
#105 HelmerJ 13 år siden
#106 Collateral 13 år siden
Må lige høre hvad han siger. For jeg er jo inde i byen (et stykke fra Burger King), men ellers må jeg se om jeg kan blive kørt ud til Burger King så i kan samle mig op der.
#107 HelmerJ 13 år siden
#108 The Insider 13 år siden
#109 Skeloboy 13 år siden
#110 The Insider 13 år siden