Gravatar

#111 Bony 13 år siden

The Insider (108) skrev:
Øv øv øv, jeg kan desværre ikke skaffe bilen til den weekend, må jeg nu endegyldigt se i øjnene, og det kan også godt være, at jeg må holde mig helt væk, fordi CPH DOX stadigvæk er i fuld gang de dage, og jeg dækker det på Filmz TV. Jeg er dog ikke STENSIKKER på, om der er noget særligt jeg skal dække netop de dage, men hvornår kan man senest tilmelde sig julefrokosten? :-)

Ærgeligt med bilen, men det går sgu' nok. Det vigtigste er alligevel, at du selv kan og så må vi jo tage med offentlige transportmidler. Så kan vi også alle få en lille skid på. :-)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#112 The Insider 13 år siden

Hehe, true :-) Jeg krydser fingre!
War. War never changes.
Gravatar

#113 elwood 13 år siden

Screw CPH DOX det lyder som en landsforening for Caffé Latte folk. Linial kongen skal med!

8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#114 Bony 13 år siden

elwood (113) skrev:
Screw CPH DOX det lyder som en landsforening for Caffé Latte folk. Linial kongen skal med!

8-)

I second that!
Gravatar

#115 The Insider 13 år siden

Jeg er sgu rørt, guys! Jeg vil gøre, hvad jeg kan! :-)
War. War never changes.
Gravatar

#116 Kruse 13 år siden

Bony (114) skrev:
elwood (113) skrev:

8-)

I second that!

I third that! En Filmz-julefrokost ville ikke være det samme uden dig, Johan! :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#117 wimmie 13 år siden

Kruse (116) skrev:
Bony (114) skrev:
elwood (113) skrev:

8-)

I second that!

I third that! En Filmz-julefrokost ville ikke være det samme uden dig, Johan! :)

I fourth that! Hvem skal ellers give mig kamp til stregen i Filmz-quizzen? :p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#118 Collateral 13 år siden

Tænker grundigt over hvad jeg skal have med til pakkeleg. Er det som udgangspunkt skod film, eller sniger der sig også gode ind i blandt?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#119 Bony 13 år siden

Collateral (118) skrev:
Tænker grundigt over hvad jeg skal have med til pakkeleg. Er det som udgangspunkt skod film, eller sniger der sig også gode ind i blandt?

Det er fuldstændig op til dig selv. Om det skal være en hadegave, kærlig hadegave, dejlig gave eller et slag i ansigtet (Justin Bieber plakat) er helt op til dig! :-)
Gravatar

#120 Collateral 13 år siden

Bony (119) skrev:
Det er fuldstændig op til dig selv. Om det skal være en hadegave, kærlig hadegave, dejlig gave eller et slag i ansigtet (Justin Bieber plakat) er helt op til dig! :-)

DAMN IT! Hvorfor har jeg solgt min anmelderkopi af Justin Bieber filmen. Det er bittert. Men tak for svaret :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone

Skriv ny kommentar: