men der skulle bare være en når nu jeg har smuttet alle mandlerne :)
Tager du så en wok med og laver ristede mandler. For noget skal de jo bruges til når der kun er en gave.
Nu jeg har gået og brækket lidt i min negl, så burde jeg aflyse. Jeg har jo ondt. Men det gør jeg kun hvis det var noget ubetydeligt. Jeg da ikke gå klip af at spise al den mad, drikke bejere (måske snaps, gider ikke tage med), pakkeleg og lidt tidlig julehygge. Jeg vil gerne helst blive fuld efter pakkeleg, da jeg nok er for træt når jeg er fuld.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Nu jeg har gået og brækket lidt i min negl, så burde jeg aflyse. Jeg har jo ondt. Men det gør jeg kun hvis det var noget ubetydeligt. Jeg da ikke gå klip af at spise al den mad, drikke bejere (måske snaps, gider ikke tage med), pakkeleg og lidt tidlig julehygge. Jeg vil gerne helst blive fuld efter pakkeleg, da jeg nok er for træt når jeg er fuld.
Altså nu plejer filmz julefrokost ikke at handle om at blive fuld og eftersom flere af os ikke indtager alkohol i morgen aften, så burde det kunne lade sig gøre at holde sig ædru til efter pakkelegen.
Så er jeg sgu klar!Så skal i eddermame pikkes, i lurifaxer!!!!!
Glæder mig fanme.
Og Nicky - det handler slet ikke om alkohol. Vi ender gerne med at sidde stille og roligt og tale om eksistentielle emner, mens vi nyder et glas lunkent vand. Jeg tror du har fået det helt forkerte indtryk... O.o
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Og Nicky - det handler slet ikke om alkohol. Vi ender gerne med at sidde stille og roligt og tale om eksistentielle emner, mens vi nyder et glas lunkent vand. Jeg tror du har fået det helt forkerte indtryk... O.o
Hey! JP3 rangerer efterhånden ret højt på listen over eksistentielle diskussionsemner!
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Al saglighed lægges på hylden når snapsen overtager Rubens beskedne talegaver og han roder sig ud i argumentationer som talende dinosaurer kunne have fremført mere overbevisende.
Så er banen vist kridtet op :-)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#251 tiany 13 år siden
Jeg har nok brugt omkring 100-120 kr. på ingredienser - har købt lidt mere end hvad der egentlig bruges.
Mandelgaven donere jeg... den er ikke fancy eller noget - men der skulle bare være en når nu jeg har smuttet alle mandlerne :)
#252 Nicki52 13 år siden
Tager du så en wok med og laver ristede mandler. For noget skal de jo bruges til når der kun er en gave.
#253 tiany 13 år siden
Altså nu plejer filmz julefrokost ikke at handle om at blive fuld og eftersom flere af os ikke indtager alkohol i morgen aften, så burde det kunne lade sig gøre at holde sig ædru til efter pakkelegen.
#254 Neranders 13 år siden
Hvornår er det bedst jeg er i Aarup med hensyn til at blive hentet af Turup Taxaselskab? :)
"That's rough, buddy."
#255 Nicki52 13 år siden
Tror du Bony kan love det?
Forresten, jeg glæder mig til at møde manden bag Orson Welles :)
#256 davenport 13 år siden
Glæder mig fanme.
#257 gi-jones 13 år siden
#258 davenport 13 år siden
#259 gi-jones 13 år siden
Så er banen vist kridtet op :-)
#260 davenport 13 år siden