Jeg har ikke meldt mig til julefrokosten, fordi jeg skulle have været til koncert med Alter Bridge i morgen.. Og hvad sker der så? Så aflyser de fandenfuckme dagen i forvejen!
NOT COOL!!!!
Håber i får en fed aften, dudes and dames..
Hvorfor kommer du ikke bare alligevel? Der er stadig plads og du kan bare betale i morgen :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Neranders> Jeg har ikke hørt fra Bony og Evermind ang. Aarup. Men det ville umiddelbart passe bedst efter kl. 15, så burde vi være kommet hjem fra Assens hvor vi skal handle.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Jeg kan se, at jeg vist har givet et forkert indtryk. Selvfølgelig kommer både Ruben og jeg i morgen og vi glæder os. Eller, Ruben er pisse stiv lige nu, så han glæder sig til tømmermænd og DEREFTER til Julefrokost med herlige Filmz. :-)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
btw. winnie synes du plejer og se en masse CSI, eller også er det tiany, Ted Danson!?
Blev meget overrasket, da jeg opdagede han havde overtaget rollen i CSI, synes ikke jeg har hørt dig eller andre nævne noget om det her, jeg ved der, var en som så en del CSI her på filmz.
Sorry off topic, men nu er vi jo også snart ved og være i mål med den her, og jeg synes det var stk. tid siden tråden var gået off topic 8-)
Vi kan smide dig op på webcam via. skype, så kan du "sidde" ved siden af Bony.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#261 Nicki52 13 år siden
Alle de julefrokoster jeg har været til der handler det bare om at drikke og æde.
Det skal du ikke regne med, gi-jones kommer jo!
#262 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#263 wimmie 13 år siden
Hvorfor kommer du ikke bare alligevel? Der er stadig plads og du kan bare betale i morgen :)
#264 wimmie 13 år siden
#265 wimmie 13 år siden
#266 Bony 13 år siden
#267 wimmie 13 år siden
Bony, så du indlægget ang. afhentning af dig, Ruben og Neranders i Aarup? Det vil spare jer en masse tid og en træls bustur :)
#268 Wangsgaard 13 år siden
Har lige genset alle JP filmene og kan faktisk bedre lide JP3 end JP2, så havde glædet mig til den diskussion :)
#269 elwood 13 år siden
Blev meget overrasket, da jeg opdagede han havde overtaget rollen i CSI, synes ikke jeg har hørt dig eller andre nævne noget om det her, jeg ved der, var en som så en del CSI her på filmz.
Sorry off topic, men nu er vi jo også snart ved og være i mål med den her, og jeg synes det var stk. tid siden tråden var gået off topic 8-)
Vi kan smide dig op på webcam via. skype, så kan du "sidde" ved siden af Bony.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#270 Nicki52 13 år siden
Du må virkelig havde tillid til dine medfolk siden du tør at skrive dit nummer her. Vent, det har jeg også gjort... Bare glemt alt!.........