Gravatar

#281 wimmie 13 år siden

Nicki52 (280) skrev:

wimmie! Det har vi jo aftalt ikke at tale om!

Men jeg nævnte ingen navne :p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#282 Nicki52 13 år siden

Nu går jeg sur i seng - med min mobil :p
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#283 Bony 13 år siden

Wangsgaard (275) skrev:
elwood (269) skrev:

Vi kan smide dig op på webcam via. skype, så kan du "sidde" ved siden af Bony.

That would be awesome!!

Men vidste ikke at jeg også skulle holde den lørdag fri så skal til fødselsdagsfest :(
Kan nok prøve at holde øje med filmz-juleforkost live tråden

Jeg vælger kun, at drikke øl i morgen og dropper rødvin da du ikke er der. Man drikker ikke rødvin uden sin rødvinsmakker. ;-)

wimmie (277) skrev:
Yesh - masser af steder. Vi kan altid lige holde ind et sted i Aarup; mener de har en Netto eller Fakta og en Superpest.

Netto er fint. Men arrangerer i så sagerne for så står vi bare af i den by der? Aarup eller hvad det var den hed. Hmm, det minder mig om, at jeg nok hellere lige må få skrevet en hurtig rejseplan så alt kan gå (nogenlunde) efter planen i morgen. :-)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#284 Wangsgaard 13 år siden

Bony (283) skrev:
Wangsgaard (275) skrev:
elwood (269) skrev:

That would be awesome!!

Men vidste ikke at jeg også skulle holde den lørdag fri så skal til fødselsdagsfest :(

Jeg vælger kun, at drikke øl i morgen og dropper rødvin da du ikke er der. Man drikker ikke rødvin uden sin rødvinsmakker. ;-)

Like a true buddy!!

Det er måske også en klog beslutning taget i betragtning den tilstand vi var i efter sommerfesten :P
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#285 wimmie 13 år siden

Bony (283) skrev:
Wangsgaard (275) skrev:
elwood (269) skrev:

That would be awesome!!

Netto er fint. Men arrangerer i så sagerne for så står vi bare af i den by der? Aarup eller hvad det var den hed. Hmm, det minder mig om, at jeg nok hellere lige må få skrevet en hurtig rejseplan så alt kan gå (nogenlunde) efter planen i morgen. :-)

Jeg vil gerne drikke et enkelt glas rødvin med dig - regner med at sippe min første, sidste og dermed eneste glas alkohol under graviditeten i morgen ;)
Jep, har nu været alko-fri i 8 måneder, så jeg kan bestemt godt unde mig selv et glas i morgen aften ;)
Min jordemoder sagde endda at det var en fin idé, hehe

Og ja, I står bare af i Aarup, så skal jeg nok holde udenfor (eller Michael - alt efter hvem der vinder den kamp...eller taber ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#286 Neranders 13 år siden

wimmie (273) skrev:
Nizzle!
Neranders, hvordan lyder det?
Edit: Kan se at du kan være i Aarup 15.17, så hvis du kan overleve lidt ventetid derinde....?

Jeg har skulle vente i længere tid på transport og jeg tager som regel ingen steder uden en bog, så det passer mig utrolig godt. :)
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#287 tiany 13 år siden

Wangsgaard (268) skrev:
I må have en fantatisk dag i morgen og hvis ikke der var fordi jeg var tusind kilometer væk så ville jeg være med.

Jeg er stadig skuffet over at vi ikke blev inviteret til filmz julefrokost i Skotland.

wimmie (278) skrev:
Jep :)
Men Tiany er vist også krimi-fan - er det ikke rigtigt?

Jep Jep... men må indrømme at jeg ikke har fuldt så meget med i CSI siden Fishbourne kom med. Jeg er nu engang mere en William Petersen fan
Valar morghulis
Gravatar

#288 tiany 13 år siden

Nu skal jeg snart i gang med at lave risengrøden om til risalamande, så den lige kan få lov at trække lidt inden i aften.

Jeg har lige pakket gaverne til pakkeleg ind.
Valar morghulis
Gravatar

#289 Skeloboy 13 år siden

Jeg har som sædvanligt glemt alt om gave-indpakningen :)...Wimmie...
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#290 Nicki52 13 år siden

tiany (288) skrev:
Jeg har lige pakket gaverne til pakkeleg ind.

Jesus, hvor mange tager du med. Jeg tager to.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"

Skriv ny kommentar: