Til jer der skal med tog og overnatter; jeg har 2 ekstra dyner :)
I øvrigt; hvis jer der kommer med tog kan finde ud af at være i Aarup på ca. samme tid, så laver vi en til- og fra transport (det er kun 12 km herfra) Jeg kan se at Bonys transporttid vil blive kortet ned til 2 timer og 42 minutter hvis man sætter destinationen til Aarup. Så Neranders, kan du og Sjællænderne ikke lige snakke sammen ang. hvornår I kan være i Aarup ca. samme tid? Så sender vi en "taxa" ;)
Orv, havde ikke lige set beskeden, da jeg ikke har været herinde siden i forgårs, men vi kan være i Aarup 15.37 efter hvad jeg lige kan se. I kan fange mig på beskedsystemet herinde, da jeg er fly on the moooooobile!!! :-D
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Orv, havde ikke lige set beskeden, da jeg ikke har været herinde siden i forgårs, men vi kan være i Aarup 15.37 efter hvad jeg lige kan se. I kan fange mig på beskedsystemet herinde, da jeg er fly on the moooooobile!!! :-D
Nizzle! Neranders, hvordan lyder det? Edit: Kan se at du kan være i Aarup 15.17, så hvis du kan overleve lidt ventetid derinde....?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Krimi fan kan jeg også gå under, jeg hygger mig gevaldigt med Sherlock Holmes på DR2, synes det er sjovt og se, hvor simpel historierne var den gang, og hvor gentlemans agtige alle skurkene er.
CSI fanger jeg blot i ny og næ, men jeg bryder mig ikke så meget om.
Manden med solbrillerne.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
btw. winnie synes du plejer og se en masse CSI, eller også er det tiany, Ted Danson!?
Blev meget overrasket, da jeg opdagede han havde overtaget rollen i CSI, synes ikke jeg har hørt dig eller andre nævne noget om det her, jeg ved der, var en som så en del CSI her på filmz.
Sorry off topic, men nu er vi jo også snart ved og være i mål med den her, og jeg synes det var stk. tid siden tråden var gået off topic 8-)
Vi kan smide dig op på webcam via. skype, så kan du "sidde" ved siden af Bony.
#271 Bony 13 år siden
#272 wimmie 13 år siden
Vi ser rigtig meget CSI og jeg er lige så overrasket over at Ted Danson skal medvirke... ;)
Men nu må vi se hvordan han klarer den.
Med alle de skumle SMS'er jeg i forvejen for fra Filmz-folk kan det vist ikke længere gøre nogen skade :p
#273 wimmie 13 år siden
Nizzle!
Neranders, hvordan lyder det?
Edit: Kan se at du kan være i Aarup 15.17, så hvis du kan overleve lidt ventetid derinde....?
#274 Bony 13 år siden
#275 Wangsgaard 13 år siden
That would be awesome!!
Men vidste ikke at jeg også skulle holde den lørdag fri så skal til fødselsdagsfest :(
Kan nok prøve at holde øje med filmz-juleforkost live tråden
#276 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#277 wimmie 13 år siden
Yesh - masser af steder. Vi kan altid lige holde ind et sted i Aarup; mener de har en Netto eller Fakta og en Superpest.
#278 wimmie 13 år siden
Jep :)
Men Tiany er vist også krimi-fan - er det ikke rigtigt?
#279 elwood 13 år siden
CSI fanger jeg blot i ny og næ, men jeg bryder mig ikke så meget om.
Manden med solbrillerne.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#280 Nicki52 13 år siden
Lad os se hvor lang tid han holder. Laurence Fishburne holdt i 2½ sæson
wimmie! Det har vi jo aftalt ikke at tale om!