Har du ikke sådan en stemme i dit hoved, der siger nu er det nok? Det har jeg. Men nu har jeg tænkt mig at blive så fuld, at jeg får blackout og det er nemmest med afkølet snaps. Tager sgu også scotch med. Wimmie, jeg skal nok betale for rensningen af gulvet.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Har du ikke sådan en stemme i dit hoved, der siger nu er det nok?
Næh, men kan også klare en del. Desuden bliver jeg aldrig dum, når jeg er fuld...
Collateral (20) skrev:
Eftersom jeg står på listen regner jeg med at være confirmed som deltager selvom jeg ikke har betalt endnu :)
Listen er mest for min egen skyld...men sådan da...dog hvis der skulle komme et kæmpe rush på tilmeldinger, så er det altså først betalt, der kommer med...
Listen er mest for min egen skyld...men sådan da...dog hvis der skulle komme et kæmpe rush på tilmeldinger, så er det altså først betalt, der kommer med...
Så overfører jeg bare med det samme... DONE!
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#21 Nicki52 13 år siden
Har du ikke sådan en stemme i dit hoved, der siger nu er det nok? Det har jeg. Men nu har jeg tænkt mig at blive så fuld, at jeg får blackout og det er nemmest med afkølet snaps. Tager sgu også scotch med. Wimmie, jeg skal nok betale for rensningen af gulvet.
#22 Skeloboy 13 år siden
Næh, men kan også klare en del. Desuden bliver jeg aldrig dum, når jeg er fuld...
#23 Collateral 13 år siden
Så overfører jeg bare med det samme... DONE!
#24 Skeloboy 13 år siden
og skal nok sende en PM over filmz, når betaling er modtaget
#25 tiany 13 år siden
Og som tidligere nævnt medbringer jeg desserten :)
#26 Skeloboy 13 år siden
#27 tiany 13 år siden
#28 Bony 13 år siden
#29 Collateral 13 år siden
Også mig!
#30 MOVIE1000 13 år siden
Collateral må jeg gerne rode i dit hår, til sommerfesten var der hele tiden optaget.