Gravatar

#301 Collateral 13 år siden

davenport (299) skrev:
Kører om en god time. Helmer skulle angiveligt lige i bad først (!!) og det er først jul om lang tid....

Må også hellere få pakket mig sammen snarest..
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#302 wimmie 13 år siden

Så er vi lidt mere klar... Køkkenet er spic and span...stuen? Not so much :p

Jeg håber I selv har styr på hvem der skulle låne sovepladser og dyner/puder...ellers står det vist nogle sider længere tilbage.

Vi har også en recliner/lænestol som er ok at snue lidt i ;)

Hvor mange overnatter egl.? Ellers måske lettere at spørge; hvor mange overnatter ikke ?

Skelo> Jeg skal nok finde noget ekstra gavepapir frem ;) Tror jeg har noget lyserødt med ugler, hehe.

Vi har vist "kun" 4 film til sammen... håber det går ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#303 Collateral 13 år siden

#302: Her har du i hvert fald gjort op hvem der har sovepladser:

wimmie (39) skrev:
Ok, de 2 madrasser og de 2 sofaer er hermed reserveret til Collateral, Kruse, Bony og Neranders. Resten må selv sørge for liggeunderlag, madrasser osv. Gulvplads er der nok af :)
Der er også en blød recliner der er ok at sove i hvis nogen vil låne den.

...og så vidt jeg kan læse er det Neranders og Evermind der har bedt om at låne dyner :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#304 wimmie 13 år siden

Fjong - tak :D
Gravatar

#305 Collateral 13 år siden

wimmie (304) skrev:

Fjong - tak :D

Velbekomme :)
Gravatar

#306 tiany 13 år siden

Jeg bliver ikke og sover, men det har jeg vist gjort opmærksom på.
Valar morghulis
Gravatar

#307 gi-jones 13 år siden

tiany (306) skrev:
Jeg bliver ikke og sover, men det har jeg vist gjort opmærksom på.
Man behøver heller ikke at sove...
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#308 wimmie 13 år siden

Tiany> Jep :)

Andre der ikke overnatter? Nicki52? One-eyed-Willy? Er lidt i tvivl om hvorvidt I overnatter?

One-eyed-Willy, hvor i landet kommer du egl. fra?
Gravatar

#309 Nicki52 13 år siden

wimmie (308) skrev:
Andre der ikke overnatter? Nicki52? One-eyed-Willy? Er lidt i tvivl om hvorvidt I overnatter?

Altså One-Eyed-Willy og jeg kommer sammen i bil og min mor vil gerne gøre os hjem. Ligegyldig tidspunktet.

Jeg har to gaver med, men brød kun reglerne med en femmer. Jeg tror nok One-Eyed-Willy brød reglerne med mere end en femmer.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#310 evermind 13 år siden

Altså, hvad fanden er alt det her nu med, at det ikke handler om at æde og - især - drikke?

Glem det, jeg bliver hjemme!!! Kan slet ikke beskrive, hvor skuffet jeg er over jer ...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: