#302: Her har du i hvert fald gjort op hvem der har sovepladser:
wimmie (39) skrev:
Ok, de 2 madrasser og de 2 sofaer er hermed reserveret til Collateral, Kruse, Bony og Neranders. Resten må selv sørge for liggeunderlag, madrasser osv. Gulvplads er der nok af :) Der er også en blød recliner der er ok at sove i hvis nogen vil låne den.
...og så vidt jeg kan læse er det Neranders og Evermind der har bedt om at låne dyner :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#301 Collateral 13 år siden
Må også hellere få pakket mig sammen snarest..
#302 wimmie 13 år siden
Jeg håber I selv har styr på hvem der skulle låne sovepladser og dyner/puder...ellers står det vist nogle sider længere tilbage.
Vi har også en recliner/lænestol som er ok at snue lidt i ;)
Hvor mange overnatter egl.? Ellers måske lettere at spørge; hvor mange overnatter ikke ?
Skelo> Jeg skal nok finde noget ekstra gavepapir frem ;) Tror jeg har noget lyserødt med ugler, hehe.
Vi har vist "kun" 4 film til sammen... håber det går ;)
#303 Collateral 13 år siden
...og så vidt jeg kan læse er det Neranders og Evermind der har bedt om at låne dyner :)
#304 wimmie 13 år siden
Fjong - tak :D
#305 Collateral 13 år siden
Velbekomme :)
#306 tiany 13 år siden
#307 gi-jones 13 år siden
#308 wimmie 13 år siden
Andre der ikke overnatter? Nicki52? One-eyed-Willy? Er lidt i tvivl om hvorvidt I overnatter?
One-eyed-Willy, hvor i landet kommer du egl. fra?
#309 Nicki52 13 år siden
Altså One-Eyed-Willy og jeg kommer sammen i bil og min mor vil gerne gøre os hjem. Ligegyldig tidspunktet.
Jeg har to gaver med, men brød kun reglerne med en femmer. Jeg tror nok One-Eyed-Willy brød reglerne med mere end en femmer.
#310 evermind 13 år siden
Glem det, jeg bliver hjemme!!! Kan slet ikke beskrive, hvor skuffet jeg er over jer ...