Altså, hvad fanden er alt det her nu med, at det ikke handler om at æde og - især - drikke?
Glem det, jeg bliver hjemme!!! Kan slet ikke beskrive, hvor skuffet jeg er over jer ...
Det handler om at hygge sig AT SPISE ER EN DEL AF DET AT HYGGE SIG OG DET KAN DRIKKE OGSÅ VÆRE MEN DU ER DA BARE BARNLIG HVIS DU HAVDE FORVENTET AT DET KUN GIK UD PÅ AT DRIKKE SIG BANKE STIV BARE FOR AT VÆRE BANKE STIV!!!! DET SKAL VÆRE HYGGELIGT SJOVT OG SPÆNDENDNE ! SLUT
Det handler om at hygge sig AT SPISE ER EN DEL AF DET AT HYGGE SIG OG DET KAN DRIKKE OGSÅ VÆRE MEN DU ER DA BARE BARNLIG HVIS DU HAVDE FORVENTET AT DET KUN GIK UD PÅ AT DRIKKE SIG BANKE STIV BARE FOR AT VÆRE BANKE STIV!!!! DET SKAL VÆRE HYGGELIGT SJOVT OG SPÆNDENDNE ! SLUT
Har en fornemmelse af du har taget Everminds kommentar en smule mere bogstaveligt end den var ment ;P I could be wrong...
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
For pokker mand, før vi ved af det, er der vel også nogen, der påstår, Filmz-hygge heller ikke handler om Bacon?!!?
Jeg har oplevet en del personer herindefra ædru, og der er I jo ikke sjove!! Så sidder I bare og snakker om forskellige ting hele aftenen. gi-jones og elwood er tydelig eksempler, de drikker ikke engang og sidder altid bare og hænger. Vi skal skræmme wimmies katte halvt til døde, skrive ting på hendes fladskærm med en Rukonøgle og tænde ild til et eller andet inde på nabogrunden, ikke alt det dér mormor-noget!!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#311 One-Eyed Willy 13 år siden
#312 Collateral 13 år siden
Har en fornemmelse af du har taget Everminds kommentar en smule mere bogstaveligt end den var ment ;P I could be wrong...
#313 evermind 13 år siden
#314 bhs 13 år siden
Og jeg har en fornemmelse af, at du har taget hans kommentar mere bogstaveligt end ment :)
#315 gi-jones 13 år siden
#316 evermind 13 år siden
Jeg har oplevet en del personer herindefra ædru, og der er I jo ikke sjove!! Så sidder I bare og snakker om forskellige ting hele aftenen. gi-jones og elwood er tydelig eksempler, de drikker ikke engang og sidder altid bare og hænger. Vi skal skræmme wimmies katte halvt til døde, skrive ting på hendes fladskærm med en Rukonøgle og tænde ild til et eller andet inde på nabogrunden, ikke alt det dér mormor-noget!!
#317 gi-jones 13 år siden
Vi kører mod Fyn øjeblikkeligt. Farvel!
#318 Bony 13 år siden
#319 Herrguth 13 år siden
Det kunne være man engang skulle tage med, så man kan se hvad det er for en stakkels hest, bliver mishandlet gang på gang.
#320 evermind 13 år siden
Må også hellere se at komme ud af røret og afsted. Nogen skal jo underholde Bony i toget! ;)