jeg ved ikke om i har set www.HotPlanet.dk - men utrolig fed er den da.. Især deres forum, som jeg faktisk tror biver en succes engang, hvis bare folk vil bruge det, men det er jo også først liigge åbnet!
Men kom evt. ind i www.HotPlanet.dk/forum - jeg ved også at de måske søger nogle til at holde lidt gang i film sektionen, måske kunne det blive dig?
Det er også muligt at oprette artikler i forumet.. :-)
Folk der opretter brugere, for at poste sådan noget er da for meget.. og ja, ved godt du oprettede dig for 1 år siden.. men 2 posts ? hvoraf den ene er en reklame.. det lugter lidt.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
#1 filmz-deric 20 år siden
jeg ved ikke om i har set www.HotPlanet.dk - men utrolig fed er den da.. Især deres forum, som jeg faktisk tror biver en succes engang, hvis bare folk vil bruge det, men det er jo også først liigge åbnet!
Men kom evt. ind i www.HotPlanet.dk/forum - jeg ved også at de måske søger nogle til at holde lidt gang i film sektionen, måske kunne det blive dig?
Det er også muligt at oprette artikler i forumet.. :-)
#2 filmz-herskegut 20 år siden
Folk der opretter brugere, for at poste sådan noget er da for meget..
og ja, ved godt du oprettede dig for 1 år siden.. men 2 posts ? hvoraf den ene er en reklame.. det lugter lidt.
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#3 filmz-Bruce 20 år siden
Tjek iøvrigt denne.
#4 Yoda 20 år siden
Filmz er og bliver det eneste rigtige forum for filmnørder - sådan er det!
lol
#5 filmz-herskegut 20 år siden
Lol :D
Mon ikke de skulle have undersøgt hvad det ord betød først ;)
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#6 filmz-Bruce 20 år siden