Ja, jeg har sendt tre mails nu - og endnu ikke hørt en klap. De har end ikke rettet reklameteksten på deres hjemmeside, hvor nævnte udgave af "Jaws" stadig står som "luksusudgaven".
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Cdon havde et tilbud, hvor man kunne købe Jaws lækkerheds udgaven den her til 99kr. bare med svensk cover, da man så får den hjem viser det sig bare at være en normal dvd æske med 2 dvd'er i, godt nok er det den svenske som lovet, men det med lækkerheds udgaven det var der ikke noget af.
Hovsa men ja som yoda siger.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Undskyld ventetiden. Vi er ved at undersöge hvorfor det er den forkerte udgave der bliver sendt ud. Jeg sender en returkuvert til dig så du kan returnere den portofrit til os. Du er velkommen til at kontakte os igen om en uge så kan vi se om den rigtige udgave kan sendes afsted til dig. Vi beklager fejlen.
Med venlig hilsen Helene
Så må vi håbe, at de får den rigtige udgave til samme favorable pris!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
#11 Yoda 19 år siden
Coveret er på engelsk med en bagslip på svensk, man kan tage af og gemme inde i boksen.
#12 McPeter 19 år siden
#8 - endnu en grund til at boycutte cdon...
* spytter lige lidt galde *
#13 elwood 19 år siden
Spændt på at høre hvad du høre fra dem ang. Jaws, mit gæt er noget i stil med det de fyrede af med hensyn til B.O.B udgivelsen.
Men giv dem tørt på 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#14 Yoda 19 år siden
Det står jo også én frit for at smide den ud.
#15 Bates 19 år siden
#16 Yoda 19 år siden
Ja, jeg har sendt tre mails nu - og endnu ikke hørt en klap. De har end ikke rettet reklameteksten på deres hjemmeside, hvor nævnte udgave af "Jaws" stadig står som "luksusudgaven".
#17 Yoda 19 år siden
CDON reklamerer for deluxe udgaven af "Jaws" til 99,-, men sender den simple 2- disc udgave i keepcase ud til dem, der bestiller.
KLIK
#18 Bates 19 år siden
#19 elwood 19 år siden
Cdon havde et tilbud, hvor man kunne købe Jaws lækkerheds udgaven den her til 99kr. bare med svensk cover, da man så får den hjem viser det sig bare at være en normal dvd æske med 2 dvd'er i, godt nok er det den svenske som lovet, men det med lækkerheds udgaven det var der ikke noget af.
Hovsa men ja som yoda siger.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#20 Yoda 19 år siden
Så må vi håbe, at de får den rigtige udgave til samme favorable pris!