Gravatar

#1 elwood 19 år siden

Jeg er inde og se på dvdcompare omkring Titanic

De versioner der nævnes derinde er det de nye udgaver, der er tale om?, lige umiddelbart så ser det ud til at reg 2 4 dics udgaven er den man skal gå efter (hvis den da kan fåes endnu), men nede i bunden fortæles der om en lang dokumentar som blev sløjfet, hvad var det lige det gik ud på? synes da det er en lidt trist ting at læse.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2 filmz-jonasgr 19 år siden

Jeg ville nok gå efter Denne Udgave Den er nok bare desværre meget svær at få fat på.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#3 elwood 19 år siden

Selv om den er utilgængelig, så er jeg da lidt nysgerrig hvad indeholder den her som 4 dics versionen ikke har ?
Gravatar

#4 chandler75 19 år siden

"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#5 filt 19 år siden

De to bedste udgivelser vil nok være disse:

Titanic (Limited Virgin 5 Disc Edition)

Pakket i en flot blå digibox, med kun Titanic-logoet i sølv på frontcoveret. Den 5. disc indeholder James Camerons dokumentar "Ghosts of the Abyss".

Titanic (Limited Wooden Chest)

Denne er desværre en bootleg fra Kina, og kun anbefalelsesværdig hvis man er fuldstændig maniac hvad angår LEs og indpakninger. Her kan man smide bootleg-DVD'erne ud og smide ovennævnte 5-disc LE i. ;)
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#6 Skum 19 år siden

Jeg sad og gloede lidt rundt på dvdcompare efter Titanic også, og så vidt jeg kunne blive enig med mig selv om er det den her http://www.play.com/DVD/DVD/4-/701766/Titanic_Defi...
der tales om...

Den er dog ikke pumped up som den der 5 disc edition, men til gengæld rimeligt billig, og der er sikkert RIGELIGT med materiale (inkl. Celine Dion i lange baner, for dem som kan overleve mere af hende) :)
w00tness...
Gravatar

#7 Yoda 19 år siden

Den 4-disc udgave koster 99,- hos CDON KLIK
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#8 elwood 19 år siden

#7 med henblik til deres Jaws finten, så det garanteret en hel anden film end Titanic man får fra dem af 8-)
Gravatar

#9 Yoda 19 år siden

Nej, det er den rigtige 4-disc, de sælger. Jeg modtog den for en uge siden.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#10 elwood 19 år siden

#9 ok hmm hvo'en er det med det svenske på coveret/bagsiden.

Skriv ny kommentar: