Plot: Et kup der bliver lavet og gerningsmændene (af blandet herkomst) bliver taget i det, men det lykkes dem at slippe afsted med ca. 5 mio som der senere bliver kamp om. 4 af personerne i filmen har en tattoo der når sat sammen fortæller hvor de 5 mio er.
Pengene bliver aldrig fundet
Håber i kan finde den ;)
If you want to lead the orchestra, you have to turn your back on the crowd
kommer også selv i tanke om en dansk film jeg mangler titel på det er noget med nogle på et hospital som planglægger et kup sammen den er vist ret gammel nogen der kender den?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravet lidt mere info ud af min bror. En af kupdeltagerne (en hovedperson) har 2 sønner i filmen hvor han altid giver den ene søn mere end den anden (forkæler ham mere). Den forkælede søn hedder sonny
En dame hedder Michelle og har en tattoo af en cadillac og en pegeout En af kupdeltagerne hedder ramirez En af personerne har en tatto der står 5 på
De tror først de 5 mio ligger i en cadillac, da de ikke er der tror de det er i en pegout men der finder de dem heller ikke.
Han mener den hedder noget med pistol eller pistolos eller noget ala det, men vil ikke hænges op på den.
Titlen på filmen er i ét ord
#8 oh. 11 er vel også nogle år på bagen ;) hmm ringer da ikke lige en klokke. prøver at grave lidt videre
If you want to lead the orchestra, you have to turn your back on the crowd
#1 filmz-Esquire 16 år siden
Plot: Et kup der bliver lavet og gerningsmændene (af blandet herkomst) bliver taget i det, men det lykkes dem at slippe afsted med ca. 5 mio som der senere bliver kamp om.
4 af personerne i filmen har en tattoo der når sat sammen fortæller hvor de 5 mio er.
Pengene bliver aldrig fundet
Håber i kan finde den ;)
#2 davenport 16 år siden
#3 Spanner 16 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#4 MOVIE1000 16 år siden
kommer også selv i tanke om en dansk film jeg mangler titel på det er noget med nogle på et hospital som planglægger et kup sammen den er vist ret gammel nogen der kender den?
#5 filmz-Esquire 16 år siden
Nej er ikke OB og ja den er meget ny
#4 se det kunne til gengæld være Olsen Bandens sidste stik ^^ den hvor Egon er på et sindssygehospital
#6 misuma 16 år siden
#7 rockysds 16 år siden
#8 MOVIE1000 16 år siden
#9 filmz-Esquire 16 år siden
Gravet lidt mere info ud af min bror.
En af kupdeltagerne (en hovedperson) har 2 sønner i filmen hvor han altid giver den ene søn mere end den anden (forkæler ham mere).
Den forkælede søn hedder sonny
En dame hedder Michelle og har en tattoo af en cadillac og en pegeout
En af kupdeltagerne hedder ramirez
En af personerne har en tatto der står 5 på
De tror først de 5 mio ligger i en cadillac, da de ikke er der tror de det er i en pegout men der finder de dem heller ikke.
Han mener den hedder noget med pistol eller pistolos eller noget ala det, men vil ikke hænges op på den.
Titlen på filmen er i ét ord
#8 oh. 11 er vel også nogle år på bagen ;) hmm ringer da ikke lige en klokke. prøver at grave lidt videre
#10 elwood 16 år siden
Så var der vidst noget der ringede hos mig, har arbejdet sammen med et par stykker af dem her, i forbindelse med en anden film.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"