Jeg har for ca. 6-8 år siden fulgt med i en serie på DR/ svensk tv, som handlede om en dreng der bliver moppet og han kravler op i en træhytte, den falder han ud af og rammer jorden og ryger i koma. Nu følger man ham i en eventyr verden hvor kun børn/unge styrer verden, han skal nå hen til et hvidt tårn for det er nøglen så han kan komme hjem igen ( vågne af komaet ) Det fede er at man også følger med i den virkelige verden, hvor man ser hvordan hans mor sidder ved hans side. Plus alle dem som findes i den virkelige verden er også med i eventyr verdenen som andre karaktere. Jeg specialt huske at der en pige som hjælper ham i eventyr verdenen og det er en af han klassekammerater i virkeligheden og hun kan ikke gå ordentlig fordi hendes ene ben fejler noget, men i den anden verden er det helt ok.
Er der ikke nogen der kender denne serie?? Det ville være cool hvis nogen kunne give mig titlen på den.
#1 filmz-MiniJack E! 21 år siden
Jeg har for ca. 6-8 år siden fulgt med i en serie på DR/ svensk tv, som handlede om en dreng der bliver moppet og han kravler op i en træhytte, den falder han ud af og rammer jorden og ryger i koma.
Nu følger man ham i en eventyr verden hvor kun børn/unge styrer verden, han skal nå hen til et hvidt tårn for det er nøglen så han kan komme hjem igen ( vågne af komaet )
Det fede er at man også følger med i den virkelige verden, hvor man ser hvordan hans mor sidder ved hans side.
Plus alle dem som findes i den virkelige verden er også med i eventyr verdenen som andre karaktere.
Jeg specialt huske at der en pige som hjælper ham i eventyr verdenen og det er en af han klassekammerater i virkeligheden og hun kan ikke gå ordentlig fordi hendes ene ben fejler noget, men i den anden verden er det helt ok.
Er der ikke nogen der kender denne serie??
Det ville være cool hvis nogen kunne give mig titlen på den.
på forhånd tak.
#2 DarkLight 21 år siden
#3 filmz-MiniJack E! 21 år siden
#4 Spanner 21 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem