#18: Jo, det havde været mere end spøjst - gi-jones vil meget gerne have indlægget slettet og er i det hele taget imod den slags spam, men den 'ukendte' bruger er ovre i den anden grøft :) - så jo, det ville være ret mærkeligt :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
#18 Når en gæst laver et indlæg herinde, bruger den signaturen fra indlæget før :)
Men synes slet ikke det her er noget jeg vil ofre tid på. Har en god idé om at man ikke kan overføre sine penge, før man har x antal kr. dvs der kan nok nemt gå op til et år før de kan hæves.
Oven i det, alle pengene står på hovedejerens konto, og trækker en masse renter osv.. Hvor han lige pluselig, vælger at lukke det hele ned, og smutter med alle pengene.. så står man tilbage og er til grin.. gider man det ? Kun hvis man er naiv :)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Er jeg den eneste, der finder det spøjst, at denne gæst har den samme sig som gi-jones???
Hehe, der var jeg sgu lige ved at skide en grøn :) Hvis vi stadig havde nummeret kunne vi have tilmeldt ham en menstruations-cyklus-sms-service. Det mindes jeg engang var det store hit at gøre ved folk man ikke kunne lide.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Jeg syntes også det virker dybt mistænkeligt at gæsten har valgt at være anonym. Jeg får personligt det indtryk at det er en der er ansat at virksomheden til at finde forskellige forums og så poste i alle dem hvor det er muligt.
For tiden er det moderne i reklamebranchen at man skal høre om nyheden fra andre "helt almindelige mennekser", for derved at øge troværdigheden, dvs nogen har rettet deres markedsføring mod folk som de ved er trendsættere, mens andre har valgt den luskede metode at skjule deres reklame i mere eller mindre falske personer.
Fik for noget tid siden en mail med næsten præcis samme ordlyd fra en privat person jeg ikke kender, men som også syntes at jeg ikke kunne leve uden dette tilbud. Jeg melde hende til forbrugerstyrelsen.
I BELIEVE IN DRAGONS, GOOD MEN AND OTHER FANTASY CREATURES!
#21 filmz-vassago 21 år siden
#22 filmz-herskegut 21 år siden
Når en gæst laver et indlæg herinde, bruger den signaturen fra indlæget før :)
Men synes slet ikke det her er noget jeg vil ofre tid på.
Har en god idé om at man ikke kan overføre sine penge, før man har x antal kr. dvs der kan nok nemt gå op til et år før de kan hæves.
Oven i det, alle pengene står på hovedejerens konto, og trækker en masse renter osv.. Hvor han lige pluselig, vælger at lukke det hele ned, og smutter med alle pengene.. så står man tilbage og er til grin.. gider man det ?
Kun hvis man er naiv :)
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#23 El Capitan 21 år siden
Så er jeg ligeglad med hvad "gästen" synes..
At han välger at väre Anonym siger mig altså også at han godt ved der er noget galt....
#24 gi-jones 21 år siden
#25 elwood 21 år siden
lol Gi, eller hvad med bare hans daglige horoskop, ajj nu skal vi være søde....
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#26 filmz-WSTE_M 21 år siden
descend on us all this day, and for evermore.
#27 filmz-ZOPTIKEREN 21 år siden
Jeg går ud fra det er den samme person, der har postet det på både newz og filmz. I så fald, findes tlf og email stadig inde på newz.dk/tagwall.
#28 gi-jones 21 år siden
#29 filmz-lone wolf 21 år siden
For tiden er det moderne i reklamebranchen at man skal høre om nyheden fra andre "helt almindelige mennekser", for derved at øge troværdigheden, dvs nogen har rettet deres markedsføring mod folk som de ved er trendsættere, mens andre har valgt den luskede metode at skjule deres reklame i mere eller mindre falske personer.
Fik for noget tid siden en mail med næsten præcis samme ordlyd fra en privat person jeg ikke kender, men som også syntes at jeg ikke kunne leve uden dette tilbud. Jeg melde hende til forbrugerstyrelsen.