Jeg er selv blevet gjort opmærksom på LINK SLETTET Det er et gratis slags reaklame pyramide spil. Det går ud på at man modtager 2-4 sms reaklamer om dagen og så får man 1 kr. per sms som går ind på en konto hos dem. Og så kan man få sine venner med ind i det og tjene ekstra 0,25 øre på hver sms de modtager osv. Pengene kan man spare op også overføre dem til hvilken som helst konto man nu ønsker. Man kan også selv vælge hvilken tidspunkter sms´erne skal komme på osv. Og det hele er self. gratis.
Ja prøv at læse om det derinde Det er nok lidt nemmere end hvis jeg skal sidde og forklare det hele Men tjek det ud og overvej det. Hvis i beslutter jer for at tilmelde jer så indtast da venligst følgende nummer (NUMMER SLETTET) hvor der står: Anbefalt av mobilnummer Har kikket det hele igennem og jeg kan ik finde noget der tyder på fusk eller noget. Men bedøm selv.
Jeg tror vi alle godt kan bruge lidt ekstra penge om måneden så derfor syntes jeg lige den skulle herind.
Du sagde det magiske ord "pyramidespil", altså er det ulovligt i danmark. Og er det et pyramidespil, så er der ingen der tjener på det, udover folk i toppen, da det blot er et svindelnummer blandt mange.
Så, jeg springer ihvertfald over den økonomiske røvpuling denne gang.. og hvorfor iøvrigt reklamere for den slags her?
#5 Der står faktisk følgende under "Tagwall". "Her kan du skrive alt det der ikke passer alle de andre sider." altså må den vel være god nok da der ikke står det SKAL omhandle dvd'er og film..
EDIT: Måske skulle admins lige læse korrektur på den kan jeg se.. Det giver da ikke mening at skrive "sider" til sidst.
Personen er nok også godt klar over, at det ikke er videre intelligent at skrive sådan et indlæg, siden vedkommende har valgt at være annonym.
Det er muligt at det ikke er ulovligt og det er muligt at Tagwall kan rumme alle slags indlæg, men det pisser mig alligevel af at nogen poster sådan noget L***. Det er jo lige nøjagtigt sådan noget man desparat prøver at undgå i diverse spammails og popup-vinduer.
Må vi ikke bede en af vores kære admins slette denne tråd. Jeg er klar over, at det her er en tagwall, og at der burde være plads til alle, men lige præcis dette er en slags tråd jeg ikke synes vi behøver flere af, så lad os slette den og dermed ikke opfordre til flere.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#1 21 år siden
Jeg er selv blevet gjort opmærksom på LINK SLETTET
Det er et gratis slags reaklame pyramide spil. Det går ud på at man modtager 2-4 sms reaklamer om dagen og så får man 1 kr. per sms som går ind på en konto hos dem. Og så kan man få sine venner med ind i det og tjene ekstra 0,25 øre på hver sms de modtager osv.
Pengene kan man spare op også overføre dem til hvilken som helst konto man nu ønsker.
Man kan også selv vælge hvilken tidspunkter sms´erne skal komme på osv.
Og det hele er self. gratis.
Ja prøv at læse om det derinde Det er nok lidt nemmere end hvis jeg skal sidde og forklare det hele
Men tjek det ud og overvej det. Hvis i beslutter jer for at tilmelde jer så indtast da venligst følgende nummer (NUMMER SLETTET) hvor der står: Anbefalt av mobilnummer
Har kikket det hele igennem og jeg kan ik finde noget der tyder på fusk eller noget. Men bedøm selv.
Jeg tror vi alle godt kan bruge lidt ekstra penge om måneden så derfor syntes jeg lige den skulle herind.
#2 21 år siden
#3 filmz-Kadann 21 år siden
Du sagde det magiske ord "pyramidespil", altså er det ulovligt i danmark. Og er det et pyramidespil, så er der ingen der tjener på det, udover folk i toppen, da det blot er et svindelnummer blandt mange.
Så, jeg springer ihvertfald over den økonomiske røvpuling denne gang.. og hvorfor iøvrigt reklamere for den slags her?
#4 Scherlund 21 år siden
Nej, jeg deltager ikke i sådan noget og ville rive mine venner rundt hvis de kom og tilbød mig at deltage i noget ligende.
#5 filmz-Asta 21 år siden
-
#6 21 år siden
EDIT: Måske skulle admins lige læse korrektur på den kan jeg se.. Det giver da ikke mening at skrive "sider" til sidst.
#7 filmz-Asta 21 år siden
-
#8 Jay El 21 år siden
Det er muligt at det ikke er ulovligt og det er muligt at Tagwall kan rumme alle slags indlæg, men det pisser mig alligevel af at nogen poster sådan noget L***. Det er jo lige nøjagtigt sådan noget man desparat prøver at undgå i diverse spammails og popup-vinduer.
Pardon my french :-)
#9 DarkLight 21 år siden
#10 gi-jones 21 år siden