Gravatar

#1 chronaden 21 år siden

Jeg står og vil købe følgende film:

Escape from New York : Collector's Edition
fra DVDsoon

Big Trouble In Little China (Special Edition) (Two Discs)
fra Sendit

The Color Purple (Two-Sided)
fra Play

Roadhouse
fra DVDCrave

pga udgaverne og pga prisen, hvilke (hvis nogle) kan jeg forvente vil blive nakket i tolden? og har i andre bud på hvor jeg kan få de udgaver til billige penge?

PS. leder også efter valhalla på dvd, men den koster *BEEEP* stadig 199,- alle steder, det må da ku gøres billigere?

på forhånd tak :)
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#2 davenport 21 år siden

hvis du køber for over 80,- (kr) kan du potentielt blive nakket. Det er ikke sikkert du gør det, men...Måske!

Min kæreste kom også hjem med Valhalla til den pris.. Jeg slog hende ikke..(Den aften!)
Jeg tror ikke den fås billigere.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#3 lagoni 21 år siden

Hvor meget koster Big Trouble In Little China? For Sendit har lidt specielle regler (muligvis gælder det samme for Play). Hvis den koster £18 eller derover, sender de vist fra UK (=indenfor EU)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#4 filmz-Kaae 21 år siden

pas på med Sendit.....de sender fra Jersey island så du skal betale 25 procent oveni....
-------

"You gotta tell 'em. Soylent Green is people!"
Gravatar

#5 filmz-Kaae 21 år siden

#3 De sender altid fra Jersey til DK....Jeg ved det fordi jeg få et par måneder siden havde et stort skænderi med dem...
-------

"You gotta tell 'em. Soylent Green is people!"
Gravatar

#6 HelmerJ 21 år siden

ved godt det ikke er told relatere, men det er penge ud af vinduet som man ikke å gerne vil af med. nogen der ved hvor man kan finde en takseringslist på fartbøder
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#7 lagoni 21 år siden

#5 - jeg har kigget lidt på deres side og mener stadig de sender order over £18 fra UK, selv om det ikke står der direkte:

UK orders, not exceeding £18 in value, and all orders from the European Union will be placed with Sendit (Jersey) Limited, a company based in the Channel Islands.

Men risikoen er der nok stadig for de ordrer... Desuden skriver de direkte på deres side man skal passe på told:

Shipments to your delivery address maybe subject to import duties and taxes which are levied once a shipment reaches your country. Any such additional charges to clear customs must be borne by you.
Gravatar

#8 lagoni 21 år siden

#6 - Her
Gravatar

#9 Scherlund 21 år siden

#7 læs lige det du selv skriver igen :) Der står jo direkte at all orders from the European Union will be placed with Sendit (Jersey) Limited, a company based in the Channel Islands. Altså vil de altid sende fra Jersey til Danmark :(
Gravatar

#10 lagoni 21 år siden

Læse mine egne indlæg? Mærkelig tanke...

Jeg misforstod vist fuldstændig hvad der stod i den sætning, bare glem hvad jeg skrev så :)

Skriv ny kommentar: