Escape from New York : Collector's Edition fra DVDsoon
Big Trouble In Little China (Special Edition) (Two Discs) fra Sendit
The Color Purple (Two-Sided) fra Play
Roadhouse fra DVDCrave
pga udgaverne og pga prisen, hvilke (hvis nogle) kan jeg forvente vil blive nakket i tolden? og har i andre bud på hvor jeg kan få de udgaver til billige penge?
PS. leder også efter valhalla på dvd, men den koster *BEEEP* stadig 199,- alle steder, det må da ku gøres billigere?
Hvor meget koster Big Trouble In Little China? For Sendit har lidt specielle regler (muligvis gælder det samme for Play). Hvis den koster £18 eller derover, sender de vist fra UK (=indenfor EU)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
ved godt det ikke er told relatere, men det er penge ud af vinduet som man ikke å gerne vil af med. nogen der ved hvor man kan finde en takseringslist på fartbøder
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
#5 - jeg har kigget lidt på deres side og mener stadig de sender order over £18 fra UK, selv om det ikke står der direkte:
UK orders, not exceeding £18 in value, and all orders from the European Union will be placed with Sendit (Jersey) Limited, a company based in the Channel Islands.
Men risikoen er der nok stadig for de ordrer... Desuden skriver de direkte på deres side man skal passe på told:
Shipments to your delivery address maybe subject to import duties and taxes which are levied once a shipment reaches your country. Any such additional charges to clear customs must be borne by you.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#7 læs lige det du selv skriver igen :) Der står jo direkte at all orders from the European Union will be placed with Sendit (Jersey) Limited, a company based in the Channel Islands. Altså vil de altid sende fra Jersey til Danmark :(
#1 chronaden 21 år siden
Escape from New York : Collector's Edition
fra DVDsoon
Big Trouble In Little China (Special Edition) (Two Discs)
fra Sendit
The Color Purple (Two-Sided)
fra Play
Roadhouse
fra DVDCrave
pga udgaverne og pga prisen, hvilke (hvis nogle) kan jeg forvente vil blive nakket i tolden? og har i andre bud på hvor jeg kan få de udgaver til billige penge?
PS. leder også efter valhalla på dvd, men den koster *BEEEP* stadig 199,- alle steder, det må da ku gøres billigere?
på forhånd tak :)
#2 davenport 21 år siden
Min kæreste kom også hjem med Valhalla til den pris.. Jeg slog hende ikke..(Den aften!)
Jeg tror ikke den fås billigere.
#3 lagoni 21 år siden
#4 filmz-Kaae 21 år siden
"You gotta tell 'em. Soylent Green is people!"
#5 filmz-Kaae 21 år siden
"You gotta tell 'em. Soylent Green is people!"
#6 HelmerJ 21 år siden
#7 lagoni 21 år siden
UK orders, not exceeding £18 in value, and all orders from the European Union will be placed with Sendit (Jersey) Limited, a company based in the Channel Islands.
Men risikoen er der nok stadig for de ordrer... Desuden skriver de direkte på deres side man skal passe på told:
Shipments to your delivery address maybe subject to import duties and taxes which are levied once a shipment reaches your country. Any such additional charges to clear customs must be borne by you.
#8 lagoni 21 år siden
#9 Scherlund 21 år siden
#10 lagoni 21 år siden
Jeg misforstod vist fuldstændig hvad der stod i den sætning, bare glem hvad jeg skrev så :)