Jeg har lige fået et brev fra post om at jeg kan afhente et brev mod at skulle betale 196 kroner. Der står i brevet at det drejer sig om et brev sendt fra Storbritanien. Er det ikke toldfrit inden for EU?
Jeg har bestilt et par ting på det sidste, men jeg er næsten sikker på at det er sæson 3 af Battlestar Galactica købt på play.com
Kan det være rigtigt? Har man nogen muligheder for at gøre indsigelser? Får jeg pengene tilbage fra play.com hvis ikke jeg henter den?
Skod. Får jeg pengene tilbage hvis ikke jeg henter brevet og den bliver sendt retur? Det er vist billigere at købe den i stereo studio. Man skulle tro at en vare til ca. 175 kroner ville falde under en eller anden bagatelgrænse...
Jeg havde bestilt en cd til ca. 120 kr. som blev snuppet i tolden. Eftersom jeg ikke gad betale de ekstra 150 kr. Post Danmark mente, de skulle have for at regne momsen ud, lod jeg den ligge.
Jeg går ud fra, at de sendte den retur (eller måske kunne en Post Danmark-medarbejder se, at den ikke blev afhentet og snuppede den med hjem), men jeg har ikke hørt fra Play.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
#3 Mht. bagatelgrænse, så ligger den pt på 10 euro, så det er ikke meget, som man kan være sikker på slipper igennem.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#1 frygtl0s 16 år siden
Jeg har bestilt et par ting på det sidste, men jeg er næsten sikker på at det er sæson 3 af Battlestar Galactica købt på play.com
Kan det være rigtigt?
Har man nogen muligheder for at gøre indsigelser?
Får jeg pengene tilbage fra play.com hvis ikke jeg henter den?
#2 mvejen 16 år siden
#3 frygtl0s 16 år siden
Man skulle tro at en vare til ca. 175 kroner ville falde under en eller anden bagatelgrænse...
#4 chandler75 16 år siden
Jeg går ud fra, at de sendte den retur (eller måske kunne en Post Danmark-medarbejder se, at den ikke blev afhentet og snuppede den med hjem), men jeg har ikke hørt fra Play.
#5 frygtl0s 16 år siden
#6 lagoni 16 år siden
Har du medregnet gebyret på 150 kr? Jeg tror du kan få den billigere andre steder så.
edit: nå, det havde været nævnt, nm.
#7 filmz-yoshimura 16 år siden