Gravatar

#11 filmz-Alex De Large 22 år siden

Det er vel New Jersey der er i staterne, ikke også?

Nå men, hvis han bestiller fra den engelske afdeling, burde pakken vel være kommet fra england... Så måske kan du sige det til dem :)

Men der var noget med at post dk ikke måtte tolde deres varer? brug dog den på de rigtige fjender, told og skat.
Gravatar

#12 The Insider 22 år siden

Jeg har skrevet dette før i en anden tråd, men det er måske meget godt lige at tage op igen. Man skal IKKE bestille fra loaded247.co.uk, men udelukkende fra loaded247.com. De sender deres R1 DVD'er fra England, og deres R2 DVD'er fra kanaløerne, hvorfra der ofte bliver pålagt porto. Hvis man kontakter siden, siger de blot at de er kede af at høre, at der er blevet lagt told på, men de kan intet gøre.
War. War never changes.
Gravatar

#13 davenport 22 år siden

Tak for den oplysning Insider. Det var jeg ikke klar over. Thanx!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#14 McPeter 22 år siden

#12: Burde der ikke være samme told-regler for England og Kanaløerne? Det lyder da lidt mærkeligt?!
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#15 Kalle Ferm 22 år siden

Nej, kanaløerne har endda egen møntfod. Der er mange banker på øerne da de faktisk opererer ligesom bankerne på fx Cayman-øerne.

De har også en vis grad af selvstyre såvidt jeg husker.

Jakob
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#16 The Insider 22 år siden

#14, Nej. I modsætning til England er Kanaløerne ikke en del af EU. Derfor kommer der told på varerne.
War. War never changes.
Gravatar

#17 McPeter 22 år siden

#16 - ah... det forklarer en del... selvom det nu stadig er ret latterligt!
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#18 chandler75 22 år siden

Jeg venter på nogle (brugte) CD'er som jeg har bestilt fra USA som jeg har på fornemmelsen måske bliver holdt tilbage i tolden.

Hvor længe plejer der at gå før tolden på pakkerne bliver beregnet osv.

Og er der et sted man kan ringe og høre om de har ens pakke?
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#19 filmz-Crystalstar1200 22 år siden

Jeg har en kollega, der fik samme problem i julen, lad mig lige spørge hende også vender jeg tilbage !
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#20 The Insider 22 år siden

#18, der er to steder i Danmark hvor told-varerne bliver bevaret. Jeg kan desværre ikke rigtig huske numrene/adresserne på disse, men du skulle gerne få et brev fra toldvæsnet, så snart at de har fået fat i en af dine varer (hvis tolden altså virkelig snupper dem).
Jeg har oplevet, at det har taget ca. 14 dage for en told-vare at ankomme til min hjemadresse.
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: