hmm... jeg kan huske der var en tråd om diverse forhandler, hvor der stod at cdwow refunderede dvs. afgifter forbundet med moms/told der måtte komme på varen..
Nu står jeg i den situation at min fifth element SE dvd er blevet pålagt 100 kr. i tolden (fra loaded247) og nu ville jeg bare høre om loaded har samme politik som cdwow?.. noget i har prøvet før?
synes ikke rigtig jeg kunne find noget om det på deres side..måske er det mig der har begået en fejl?
________________________ "I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
[Fra Terms & Conditions] (ii) Will not be responsible for the payment of any taxes or duties payable in your chosen country, or in the course of the journey from the UK to your chosen country.
Du kunne nok ikke have undgået det mht. Fifth Element, men hvis du beslutter at bestille uden for EU igen (med undtagelse af enkelte butikker såsom Wow), så skal du holde dig under 80 kroner, eksklusiv porto, hvis du vil være sikker på ikke at blive opkrævet igen.
charles freck thought, "at least I got a good wine".
#1 Skobbolop 22 år siden
Nu står jeg i den situation at min fifth element SE dvd er blevet pålagt 100 kr. i tolden (fra loaded247) og nu ville jeg bare høre om loaded har samme politik som cdwow?.. noget i har prøvet før?
synes ikke rigtig jeg kunne find noget om det på deres side..måske er det mig der har begået en fejl?
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#2 McPeter 22 år siden
[Fra Terms & Conditions]
(ii) Will not be responsible for the payment of any taxes or duties payable in your chosen country, or in the course of the journey from the UK to your chosen country.
#3 Skobbolop 22 år siden
kunne jeg have undgået dette?
så skulle jeg alligevel have bestilt fra axel.. jaja.. men lærer af sine fejl... (forhåbentlig :D)
#4 filmz-mathias- 22 år siden
#5 filmz-Alex De Large 22 år siden
#6 McPeter 22 år siden
#7 filmz-Alex De Large 22 år siden
Hvis det er R2UK du har bestilt fra deres engelske afdeling, kan du vel klage .)
#8 McPeter 22 år siden
#9 Skobbolop 22 år siden
#10 Kalle Ferm 22 år siden
Jakob